سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شایعه انحلال تیم بسکتبال دانشگاه آزاد؛

عزیز خانی: هیچ کدام از تیم های دانشگاه آزاد منحل نمی شوند

معاون تربیت بدنی دانشگاه آزاد تاکید کرد: هنوز هیچ بحثی از انحلال تیم های دانشگاه نیست و تنها منتظر تصویب بودجه برای شروع کار تیم های خود هستیم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  تغییرات دانشگاه آزاد اسلامی بحث هایی مربوط به انحلال برخی تیم های زیر مجموعه تربیت بدنی این دانشگاه  به خصوص تیم های  بسکتبال را پیش آورد، از طرفی مصاحبه مهران شاهین طبع سرمربی  فصل قبل تیم بسکتبال دانشگاه آزاد مبنی بر نداشتن تیم برای فصل جدید هم به عنوان  نشانه ای برای تیم ندادن دانشگاه در  سوپر لیگ امسال تلقی شد اما ابتدا سرپرست تیم بسکتبال  دانشگاه آزاد این جریان را رد کرد و از انتظار برای تعیین بودجه خبر داد پس از آن هم عزیز خانی  معاون تربیت بدنی دانشگاه ، ماندن تیم ها را تایید کرده و همچنین از احتمال  پیش آمدن هر اتفاقی گفت!

 عبدالعظیم عزیز خانی می گوید:  بحث منحل شدن تیم ها وجود  ندارد ما منتظر تصویب بودجه تربیت بدنی هستیم تا شرایط تیم ها مشخص شود.

وی در مورد قطعی بودن ماندن تمام تیم های ورزشی دانشگاه  آزاد گفت: در هر حال احتمال همه چیز  وجود دارد ما چهار یا پنج رشته داریم که قصدمان هم ادامه تیم داری در تمام این رشته ها است اما همچنان این موضوع  بستگی به سیاست های دانشگاه آزاد دارد./آق


برچسب ها: معاون ، تربیت ، بدنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.