سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ معاون اماكن متبركه و امور زائرين آستان قدس رضوي خبر داد:

پيش بيني تشرف 3 ميليون زائر در شب و روز ميلاد امام رضا(ع)

معاون اماكن متبركه و امور زائرين آستان قدس رضوي گفت: پيش بيني مي شود در شب و روز ميلاد حضرت امام رضا(ع) 3 ميليون زائر به حرم مطهر رضوي مشرف شوند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،محمود ممتاز عنوان كرد: در شب ميلاد امام رضا(ع) 3ميليون نفر در يك بازه زماني 24 ساعته توفيق حضور در حرم مطهر رضوي را پيدا مي‌كنند كه آمادگي لازم براي پذيرايي از اين تعداد زائر و تسهيلات مورد نياز براي رفاه حال آن‌ها در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اين‌كه در دهه كرامت رضوي براي مجاوران نيز خدماتي در نظر گرفته شده است، گفت: اهداي هديه به معلولان ذهني حركتي، عيادت 300 گروه خدام از تمام بيماران در بيمارستان‌هاي خراسان رضوي، شمالي و جنوبي، اهداي بسته‌هاي متبرك به خادمين يك هزار مسجد در مشهد، عطر افشاني گلزار شهدا، آزادي 88 زنداني جرايم غير عمد و دعوت از 90 گروه از خانواده تحت پوشش بهزيستي، امداد، ناشنوايان، سالمندان بي‌سرپرست و خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر جهت تشرف به حرم مطهر رضوي از آن جمله است.

وي تصريح كرد: برنامه‌هايي مانند گل‌آرايي صحن‌هاي حرم مطهر رضوي، ايجاد فرش گل 500 متري در صحن جامع رضوي، نورآرايي حرم مطهر و عطر افشاني در رواق‌هاي مختلف از ديگر برنامه‌هاي در دست اقدام در دهه كرامت رضوي است.

وي گفت: زائران براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت آستان قدس رضوي به نشاني www.aqr.ir مراجعه و يا از تابلوهاي راهنمايي كه در سطح اماكن متبركه نصب شده است، استفاده كنند. /س

برچسب ها: تشرف ، زائران ، حرم ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.