سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

پیام وزير ارشاد به جشنواره بزرگ قرآني كشور در فارس

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در پيامي به جشنواره بزرگ قرآني كشور گفت: استان فارس مي‌تواند در تحقق منويات رهبري مبني بر تربيت ۱۰ ميليون حافظ قرآن پيشقدم باشد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، در پيام علي جنتي که احمد همتي‌ مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس آن را قرائت کرد، آمده است: قرآن، نور مبين، حبل متين و راهنماي انسان‌ها به صراط حق و سوق‌ دهنده بشر به راه و رسم انسانيت است.
جنتي در اين پيام آورده است ، حضرت محمد (ص) مي‌فرمايد:«هنگامي كه فتنه‌ها مانند شب تاريك، به شما روي آورد، بر شما بادا تمسك به قرآن"بنابراين لازم است در تمام مراحل زندگي در پناه قرآن، مصون و محفوظ مانده و در قيامت از شفاعت آن بهره‌ جوئيم."
وزير ارشاد اسلامي در پيام خود افزوده است: اكنون كه موسسه قرآني و فرهنگي بيت‌الاحزان حضرت زهرا (س) استان فارس موفق به تربيت صدها حافظ كل قرآن كريم شده و مقام معظم رهبري نيز فرموده‌اند مردم فارس همواره جزء پيش‌روها بوده‌اند و اين استان به‌ حق و در انصاف يك قله است، اميدواريم به ‌زودي فارس سومين حرم اهل بيت (ع) به قطب قرآني كشور مبدل شود.
وي در ادامه خطاب به مردم فارس گفت: اميد است با تلاش و به دست تواناي شما منويات مقام معظم رهبري مبني بر تربيت ۱۰ ميليون حافظ كل قرآن محقق شود./س

برچسب ها: پیام ، وزیر ، ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.