سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

نمایشگاه عکس خیابانی مسئولین محلی در ملایر

بعد از گذشت 10 روز از آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا، بازار تبریک معنادار با چاپ بنرهای 12 متری در برخی از شهرها سوژه تمسخر و زیر سئوال رفتن این مسئولیت‌ها شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  در حالی که بارها و بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی پرهیز از تجمل‌گرایی در امور اداری و سفارش بر اقتصاد مقاومتی و همچنین جهاد اقتصادی را متذکر شدند، در برخی از شهرها توجه به توصیه ایشان نشده و نمی‌شود.

عصر پنج‌شنبه همراه با خبرنگاران ورزشی استان برای پوشش و تهیه گزارش از نخستین دوره مسابقات عمومی کشتی آزاد جوانان راهی شهرستان ملایر شدیم تا از نزدیک بتوانیم ضمن بررسی کیفیت مسابقات با گوش‌شکسته این رشته ارزشی و گفت‌وگویی با رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان داشته باشیم.

بعد از ورود و گذری که از داخل شهر داشتیم با صحنه‌های روبرو شدیم که باورش برایمان سخت بود که چه اتفاق مهمی در شهر ملایر افتاده که این همه بنر و پوسترهای تبریک برپا شده است.

شهروندان ملایر این روزها از هر گذر، چهارراه یا میدانی که عبور می‌کنند فقط با چهره‌ها و ژست‌های مختلفی از حضرات شورای شهر و شهرداری و همچنین چند مدیر ملایری‌الاصل که در دولت صاحب پست و مقام شده‌اند، مواجه می‌شوند.

سئوالی که در ذهن ما به وجود آمد این همه تبریک و تهنیت و شادباش چه خروجی دارد که باید این همه هزینه شود و فقط برای خوشایند برخی این همه بریز و بپاش‌های بی‌فایده شاهد باشیم.

خدمت در هر دولتی برای هر کسی که شیفته خدمت باشد تا تشنه قدرت؛ افتخاری است که باید از خادم بودن برای ملت شهیدپرور و با عظمت ایران اسلامی به آن بالید.

این مدیران در سطح کلان کشور، خدمت‌رسانی می‌کنند اما اشخاصی که شاید به بهانه‌های مختلف برای انتخاب تیموری رئیس شورای شهر و امامی شهردار ملایر بنر تبلیغاتی چاپ کردند و در شهر نصب شده شدت سئوال کنجکاوانه ما را چند برابر می‌کند.

نکته‌ای که بیشتر از همه تعجب ما را برانگیخت، شهر ملایر بعد از مدت‌ها میزبان یک رویداد ورزشی در سطح ملی بود که شاید تا نزدیک‌ترین میدان به سالن الغدیر شهر ملایر هیچ بنر تبلیغاتی در مورد دعوت جوانان و علاقه‌مندان ملایری به مسابقات کشتی نبود.

شاید اگر این همه بنر تبلیغاتی تبریک و شادباش به خاطر انتصاب و انتخاب‌ها که شاید بیشتر از همه بوی تملق می‌داد، نصب نمی‌شد و فضای شهری ملایر را اشغال نمی‌کرد، مسئولان ورزش و جوانان و هیئت کشتی این شهرستان جایی را برای تبلیغات شهری خود پیدا می‌کردند.

این گوشه‌ای از اسرافی بود که شاید در گوشه گوشه این استان و حتی کشور با آن مواجه باشیم که در گذشته هم وجود داشته و بعد از این هم اگر کسی و یا کسانی جلوی این کار را نگیرند ادامه‌دار خواهد شد و بود.

وظیفه رسانه‌ای و رسالت در همه ابعاد و شرایط ایجاب می‌کند که از یک سو در مورد اقدامات به‌جا و در خور مسئولان وارد شده و از سوی دیگر با ارائه انتقاد سازنده مدیران را در خدمت‌رسانی بهتر یاری رساند./ج1

برچسب ها: همدان ، ملایر ، ابعاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.