سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

دفاع مقدس تجلي پيروزي ايمان بر دنياخواهي است

فرمانده سپاه ناحيه گچساران گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس و صيانت رزمندگان اسلام از آرمان هاي نظام و انقلاب تجلي پيروزي ايمان و توكل به خداوند متعال بر دنياخواهي است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، جهانگير انصاري در نشست برنامه ريزي گراميداشت هفته دفاع مقدس در گچساران با اشاره به حمايت همه جانبه كشورهاي شرق و غرب از رژيم بعث عراق در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: پيروزي رزمندگان غيرتمند ايران اسلامي در اين جنگ نابرابر با وجود مشكلات متعدد و محدوديت هاي تجهيزات نظامي گواه پيروزي روح ايثارگري بر ماديگري است.
وي همدلي، ايثار و از جان گذشتگي ملت ايران در دوران هشت سال دفاع مقدس ستودني و تحسين برانگيز است به طوري كه موجب شگفتي جهانيان شد.
انصاري برگزاري رژه نيروهاي مسلح، غبار روبي و عطرافشاني گلزار شهدا، برگزاري نشست هاي بصيرت افزايي، ديدار با خانواده شهدا و نواختن زنگ ايثار و مقاومت در مدارس گچساران را از مهمترين برنامه هاي پيش بيني شده براي هفته دفاع مقدس در اين شهرستان اعلام كرد.
وي بيان كرد: اجراي مسابقات فرهنگي، هنري و ورزشي، برگزاري دعاي ندبه و زيارت عاشورا در حوزه هاي مقاومت بسيج، صبحگاه دانش آموزي و شب شعر و خاطره از ساير برنامه هاي هفته دفاع مقدس در شهرستان گچساران است./س
برچسب ها: دفاع ، مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.