سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برزیل و آرژانتین اقدامات مشترک برای مبارزه با جاسوسی سایبری آمریکا را مورد بحث قرار خواهند داد

سیاستمداران برزیل و آرژانتین گزینه های همکاری نزدیکتر با هدف دفاع از جاسوسی ایالات متحده آمریکا را مورد بحث قرار خواهند داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صدای روسیه:سیاستمداران برزیل و آرژانتین گزینه های همکاری نزدیک تر با هدف دفاع از جاسوسی ایالات متحده آمریکا را مورد بحث قرار خواهند داد. اطلاعات از جاسوسی از رئیس جمهور برزیل ظاهر شده در رسانه ها دلیل برگزاری این نشست شده است.

وزیر دفاع آرژانتین پس از گفتگو با همتای برزیلی خود گفت: ما تصمیم گرفتیم که تا پایان امسال در برزیل یک نشست را با هدف پیدا کردن راه هایی برای دفاع از تهدیدات سایبری ایالات متحده برگزار کنیم.

وی افزود: علاوه بر تلاش های خاص به کار برده شده توسط هر دو طرف، همکاری نزدیک نیز لازم است. این کار به ما کمک خواهد کرد خطر چنین حملاتی در آینده کاهش یابد.

هفته گذشته، "دیلما روسف"، رئیس جمهور برزیل گفت: که سفر برنامه ریزی شده به واشنگتن را به آن زمانی موکول خواهد کرد، که "اوباما" رسما عذرخواهی کند.

مقامات  این کشور نیز گزارش دادند که آنها به انجام تحقیقات پرونده شرکت های مخابراتی محلی پرداخته اند که شاید اطلاعات محرمانه را به آژانس امنیت ملی آمریکا می فرستادند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.