سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد "شيخ عيسي قاسم" از نبود آزادي در بحرين

شيخ عيسي قاسم روحاني مشهور بحريني بيانيه مشترک چهل و هفت کشور را در شوراي حقوق بشر، دليل بر غير انساني بودن اوضاع در بحرين دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه اللوءلوءه ؛ شيخ عيسي قاسم روحاني سرشناس بحريني تاکيد کرد بيانيه مشترک چهل و هفت کشور جهان در شوراي حقوق بشر درخصوص اوضاع حقوقي در بحرين، يک گواهي جهاني  قاطع بر اسفبار بودن وضع  حقوق بشر در بحرين است.

 شيخ عيسى قاسم تاکيد کرد اين کشورها در حالي چنين بيانيه اي صادر کردند که برخي سازمانهاي وابسته به دولت بحرين بسيار تلاش کردند تا مانع صدور چنين بيانيه اي شوند هر چند نتوانستند.

 شيخ عيسى قاسم گفت بيانيه چهل و هفت کشور تا حدي نشان داد که مردم بحرين در چه اوضاع تلخي زندگي مي کنند که بيشتر شبيه به زندان است تا زندگي. به گفته شيخ عيسي قاسم هر چند برخي مجامع بين المللي نيز چشمهاي خود را بر اقدامات دولت بحرين بسته اند اما  با اين حال کشورهاي فراواني گواهي دادند که اقدامات دولت بحرين منافي حقوق بشر است.

شيخ عيسى قاسم گفت با اين حال ما همچنان به آينده اميدواريم و معتقديم مي توان با اجراي واقعي اصلاحات سياسي، از فسادي که در دستگاههاي دولتي است جلوگيري کرد و به مردم بحرين اين حق را داد تا سرنوشت خود را به دست خود رقم بزنند.  
برچسب ها: قاسم ، بحرین ، عیسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.