سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال اعتراض ملی پوشان فرنگی کار نسبت به عدم پرداخت حق و حقوقشان؛

خطیب: تبعیضی در کار نیست/آزادکاران با تلاش خود حامی مالی جذب کردند

سرپرست فدارسیون کشتی کشورمان گفت: برای ما آزاد و فرنگی فرقی ندارد ما هم عضو یک خانوداه هستیم و باید برای اعتلای کشتی ایران در عرصه های بین المللی تلاش کنیم.

حجت اله خطیب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره علت اعتراض فرنگی کاران ملی پوش در آستانه مسابقات جهانی اظهار داشت: واقعیت امر این است که پس از ممنوعیت حضور کشتی گیران در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد توسط شورای فنی تیم های ملی کشتی مقرر شد تا با جذب حامیان مالی تا حدودی ضرر مالی ملی پوشان جبران شود.

سرپرست فدراسيون کشتي کشورمان ادامه داد: پس از این موضوع علی بیات سرپرست تیم کشتی آزاد با مسئولان یک بانک خصوصی مذاکره کرد و مقرر شد تا مبلغی به کشتی گیران اعزامی به رقابتهای جهانی تعلق گیرد که با مساعدت آنها این مبلغ به هر کدام از ملی پوشان پرداخت شد.

خطیب تصریح کرد: پس از این جریان فرنگی کاران نیز درخواست دریافت این هدیه را داشتند که با پیگیری رسول خادم مدیر تیم های ملی صحبت های لازم از سوی بیات با مسئولان این بانک انجام شد که در نهایت با توجه به طی روند اداری دریافت پول حداقل نیاز به یک هفته زمان دلشت تا این امر محقق شود اما با پیگیری های صورت گرفته قرار است طی امروز و یا فردا به فرنگی کاران نیز مبلغ مورد نظر پرداخت شود.

سرپرست فدارسیون کشتی با بیان این که تبعیضی در کار نیست تاکید کرد: بحث تبعیض در حالی مطرح می شود که متولیان تیم کشتی فرنگی  این تیم هیچ اقدامی برای جذب حامی مالی برای تیم خود نداشته اند و در چند روز گذشته نیز با رایزنی یکی از مربیان تیم ملی کشتی آزاد مبلغ 25 هزار دلار به هر کدام از تیمهای آزاد و فرنگی اهداء شد. در واقع آزادکاران با تلاش خود حامی مالی جذب کردند و انتشار اخبار تبعیض آزاد و فرنگی کاملاً غیر واقعی و ساخته ذهن برخی از عواملی است که دوست ندارند کشتی آرامش داشته باشد و با دامن زدن به این موضوعات و ایجاد تنش و تفرقه در میان کشتی گیران فقط و فقط به دنبال تخریب هستند تا با عدم نتیجه گیری تیم های ملی کشتی در مسابقات جهانی به اهدافشان برسند.

روز گذشته اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان و این که حامی تیم ملی آزاد باید تیم فرنگی را نیز حمایت کند خانه کشتی را ترک کردند که سرانجام با پیگیری های صورت گرفته مشکل فرنگی کاران نیز حل شد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.