سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

شهرداری یکی از سه ضلع مثلث حل گودبرداری غیر اصولی است

معاونت عمرانی استانداری تهران گفت: سه محور ایمنی یکی مالک و شهرداری که مجوز صادر می کند و مهندس ناظر که ضلع مثلث نظارت بر فعالیت های عمرانی هستند وقتی بین آنها هماهنگی وجود داشته باشد ما شاهد گود برداری غیر اصولی نخواهیم بود.

محمودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد گود برداری های غیر اصولی در پایتخت اضافه کرد :سه محور ایمنی یکی مالک و شهرداری که مجوز صادر می کند و مهندس ناظر که ضلع مثلث نظارت بر فعالیت های عمرانی هستند وقتی بین آنها هماهنگی وجود داشته باشد ما شاهد گود برداری غیر اصولی نخواهیم بود.

وی در ادامه این مطلب با تاکید بر اینکه بیشتر گود برداری های غیر اصولیبه عدم نظارت مهندسین ناظر بر می گردد تصریح کرد :بیشتر این گود برداری ها که به صورت غیر اصولی در شهر های پایتخت و در مواردی خود کلان شهر تهران صورت می گیردبه عدم نظارت درست و دقیق مهندسین ناظر بر می گردد و کم کاری در این رابطه باعث گودبرداری های غیر اصولی می شود.

معاونت عمرانی استانداری تهران اظهار داشت:بیشتر مهندسین ناظر ما بر انجام این گود برداری ها نظارتی ندارندواطلاعات لازم را نداشته و بدون توجه به پیامد های آن مجوز گودبرداری را امضاء می کنندباید بدانند که امضاء آنها زیر برگه صدور مجوز گودبرداری از چه درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

رشد قارچ گونه گودبرداری غیر اصولی در استان تهران به دلایل مختلف مانند ضعف در نظارت بر ساخت و ساز ها و در مجموع پروژه های عمرانی در این کلان شهر خصارات زیادی را برویدست ساکنین منازل در کناراین پروژه ها گذاشته است علاوه بر خسارات مالی جان شهروندان هم در این راستا مورد تحدیدقرار گرفته است./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.