سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دانشگاه آزاد جامع رودهن قطب علمی کشور تلقی می شود

امام جمعه رودهن گفت: دانشگاه آزاد جامع رودهن قطب علمی کشور تلقی می شود زیرا در این مرکز علمی شمار زیادی از دانشجوایان در شاخه های مختلف علمی تحصیل می کنند و همه آنها با ورود به بازار کار آینده سازان این مرز و بوم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: شهر رودهن علاوه بر برخورداری از ساختار جغرافیایی مطلوب و طبیعتی متبوع این شهر را می توان منبع علمی کشور به حساب آورد زیرا دانشگاه آزاد در آن مستقر است و در ماههای گذشته با فعالیت بی نظیری که در عرصه علمی داشته است واژه جامع را یدک می کشد.

وی در ادامه این مطلب با تاکید براینکه دانشگاه آزاد جامع رودهن قطب علمی کشور تلقی می شود تصریح کرد : در این مرکز علمی شمار زیادی از دانشجوایان در شاخه های مختلف علمی تحصیل می کنند و همه آنها با ورود به بازار کار آینده سازان این مرز و بوم هستند و مدیریت دانشگاه در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی فعالیت و مدیریت می کند.

امام جمعه رودهن با اشاره به شمار دانشجویان در دانشگاه آزاد جامع رودهن که وزنه تغییر جمعیت در این منطقه هستند اضافه کرد :بیش از20 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد جامع رودهن تحصیل می کنند که روزانه موجی از جمعیت روانه این شهر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت:با این وجود باید خدمات شهری در زمینه های مختلف مانند حمل و نقل به خوبی ارائه شود تا در این زمینه کمترین مشکل را در شهر رودهن داشته باشیم./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.