سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل سابق شرکت "عمران و بهسازی" شهری ایران/

نوسازی بیش از 9 هزار هکتار "بافت فرسوده"

کیان پور گفت: تا کنون نوسازی نسبی 9 هزار و 200 هکتار بافت فرسوده انجام شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مجید کیان پور در مراسم تودیع و معارفه با اشاره به اینکه نوسازی نسبی 9 هزار و 200 هکتار بافت فرسوده انجام شده افزود: علاوه بر این فعالیت‌های دیگری از جمله تعیین محدوده بافت‌های فرسوده شهرهای بالای 12 هزار نفر جمعیت در 495 شهر کشور انجام شده است.

وی یاد آور شد: برای 210 شهر دیگر نوسازی صورت گرفته و برای 103 شهر دیگر نیز در دست تهیه است.

مدیر عامل سابق شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به اجرای پروژه‌های توانمندسازی در 77 شهر بالای 55 هزار جمعیت گفت: همچنین در 18 شهر دیگر نیز برنامه توانمندسازی در دست اجراست.

کیان‌پور با اشاره به اینکه در سال 88 تا 91 حدود 9 هزار و 152 واحد از خط اعتباری مسکن مهر نوسازی شده است خاطر نشان کرد: همچنین 27 هزار و 843 واحد با شرایط خودمالکی و 122 هزار و 861 واحد با منابع داخلی بانک‌ها نوسازی شده است.

مدير عامل سابق شرکت عمران بهسازی شهری ایران در ادامه اظهار داشت: نوسازی امری فرابخشی است که نیازمند تعامل همه‌جانبه برای استفاده از ظرفیت‌های موجود است.

وی با اشاره به اینکه 920 دوره آموزشی در شهرها و 210 دوره آموزشی برای مدیران انجام شده است گفت: در نوسازی بافت‌های فرسوده نیازمند مدیریت شهری واحد هستیم، اگر در رویه فعلی، فکری به حال سکونت‌گاه‌های غیررسمی نشود توسعه این سکونت‌گاه‌ها برنامه نوسازی را ناکارآمد می‌کند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.