سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم هندبال ثامن مشهد!

هپکو جنگنده و سرسخت مقابل ما ظاهر شد/دربی خراسان، صدرنشین را مشخص می کند

سرمربی تیم هندبال ثامن مشهد گفت: در هفته پنجم که جمعه برگزار شد با هپکو بازی داشتیم که این تیم جنگنده و سرسخت مقابل ما ظاهر شد.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر هندبال روز جمعه 22 شهریور به مصاف نماینده اراک رفتیم که این تیم جنگنده و سرسخت مقابل ما ظاهر شد.

سر مربی تیم هندبال ثامن مشهد تصریح کرد: در این دیدار در نیمه اول 16 بر 14 به رختکن رفتیم و در نیمه دوم با درایت و هوشیاری بازیکنان تیم توانستیم حریف را 32 بر 30 شکست دهیم و امتیاز لازم را به دست آوریم.

حبیبی در ادامه گفت: هپکو تیم یکدست و یکنواختی است و اکثر بازیکنان سال گذشته خود را دارد و حریف قدری برای تیم های لیگ برتری است.

وی گفت: این هفته مقابل سبزوار بازی داریم در حقیقت دربی خراسان می باشد و یک بازی خیلی سخت و تکنیکی با این حریف قدرتمند داریم.

حبیبی اشاره کرد: این تیم از بازیکنان تیم ملی سود می برد و چند بازیکن خوب دیگر بدان اضافه شده است و تیم خیلی خوبی دارند.

وی تأکید کرد: هم اکنون سبزوار با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و ما با 8 امتیاز در تعقیب این تیم هستیم البته با یک مسابقه کمتر و در صورتی که در این دیدار بتوانیم از سد این تیم بگذریم و با تفاضل گل امکان دارد جای دو تیم عوض شود.

حبیبی گفت: خیلی دوست داریم این شهرآورد به نفع ما به پایان برسد ولی باید شرایط بازی را بسنجیم و اینکه با یکی از بهترینهای تیم هندبال ایران روبرو خواهیم شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما هم از بازیکنان خوبی استفاده می کند و امیدوارم در پایان لیگ جزو تیم های بالای جدولی باشیم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.