سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضل‌زرندي:

جذب 200 كارمند در دستور كار سازمان قضايي نيروهاي مسلح قرار دارد

معاون توسعه مديريت و منابع سازمان قضايي نيروهاي مسلح ازجذب 200 كارمند رسمي در دستور كار سازمان قضايي نيروهاي مسلح خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، معاون توسعه مديريت و منابع سازمان قضايي نيروهاي مسلح با اعلام اين خبر، افزود: با توجه به مجوزهاي اخذ شده جهت استخدام كاركنان اداري، اقدامات الزم جهت نيازسنجي نيرو دراستان‌ها به عمل آمده و براساس آن به زودي آزمون استخدامي برگزار خواهد شد.
 
 فضل زرندي با بيان اينكه براي تعيين نيروهاي اداري مورد نياز هر سازمان شاخص‌هاي قبلي بازنگري شده، تصريح كرد: نيازسنجي باانعطاف بيشتر و مدنظر قرار دادن افرادي كه تا پايان سال 95 بازنشسته مي‌شوند، صورت گرفته است.
 
وي افزود: براساس اين نيازسنجي، در شرايط فعلي تعداد نيروي اداري و قضايي در ا كثر استان‌ها از وضعيت مطلوبي برخوردار است و جذب افراد جديد در واقع آينده نگري است.
 
معاون توسعه مديريت و منابع سازمان قضايي نيروهاي مسلح در مورد نحوه جذب كارمند نظامي، گفت: براساس رويه جديد ابتدا وضعيت نياز هر استان به نيرو و رعايت تناسب حضور افراد نظامي براساس مصوبه فرماندهي كل قوا، دركميسيون جذب مورد توجه قرار گرفته و سپس در صورتي كه نياز به جذب نيروي جديد احراز شود از افراد جهت انجام مصاحبه دعوت به عمل مي‌آيد.
 
معاون توسعه مديريت و منابع سازمان قضايي نيروهاي مسلح با اشاره به تصويب تشكيلات جديد تفصيلي اين سازمان افزود: براين اساس تعداد پست‌هاي قضايي در سازمان از 581 عنوان به 693 عنوان و پست‌هاي اداري از 2231 عنوان به 3266 عنوان افزايش يافته است.
 
فضل‌زرندي خاطرنشان کرد: پياده‌سازي تشكيلات جديد و اصلاح ابلاغ افراد و مناصب جديددر دستور كار معاونت قرار گرفته است.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: سازمان ، قضایی ، نیرو ، مسلح ، کارمند ، جذب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
محسن بندهی
۰۲:۲۳ ۲۷ تير ۱۳۹۷
سلام,با احترام اینجانب استخدام رسمی ناجا بوده ودارای مدرک لیسانس حقوق و ترم اخر تکمیل پایان نامه که تا .97/7/1 . مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی را اخذ می نمایم. و علاقه زیادی به خدمت در دادسرای نظامی را دارم و لذا خواشمند است راهنمایی های لازم را برای این حقیر مبذول فرمایید. باتشکر
مصطفی
۰۱:۴۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
با سلام بنده نیروی پیمانی سپاه هستم با مدرک کارشناسی حقوق برای ورود به دادسرای نظام چه باید کرد..؟لطفا راهنمایی کنید ممنونم.
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۹ تير ۱۳۹۶
با سلام و احترام.این حقیر دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق می باشم .لطفا در مورد جذب و انتقال به دستگاه قضا این حقیر را راهنمایی فرمایید.با فضل امتنان و سپاس بی کران.
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۹ تير ۱۳۹۶
با سلام و احترام.این حقیر دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق می باشم .لطفا در مورد جذب و انتقال به دستگاه قضا این حقیر را راهنمایی فرمایید.با فضل امتنان و سپاس بی کران.
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۰ دی ۱۳۹۴
باسلام، دارای مدرک لیسانس حقوق واستخدام رسمی ناجاهستم چگونه می توانم جذب دادسرای نظامی شوم.باتشکر
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۰ دی ۱۳۹۴
باسلام، اینحانب استخدام رسمی ناجابوده و دارای مدرک لیسانس حقوق می باشم.تمایل به ادامه خدمت درآن مرجع می باشم.منتظرراهنمایی های لازم ازطرف شماهستم.باسپاس فراوان
محمود شایقی
۲۰:۰۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
سازمان قضایی سالمترین دستگاه قضایی دادگستری است
hadi khosravy
۲۱:۰۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
سلام.اینجانب کارمند ناجا میباشم و لیسانس حقوق دارم.که علاقه ی زیادی به ادامه ی خدمت در دادسرای نظامی را دارم.لذا خواهشمندم راهنمایی های لازم را برای این حقیر مبذول فرمایید.باتشکر