سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمديد گواهينامه استاندارد ايزو 10015؛

مديريت آموزش شهرداري منطقه 16

قائم مقام شهردار منطقه 16 در جلسه افتتاحيه دومين مميزي مراقبتي استاندارد مديريت آموزشي، تمديد گواهينامه ايزو 10015 مديريت آموزش را مورد توجه قرار داد.

عزيزي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: در راستاي دستيابي به اهداف سازماني با رويكردي حرفه‌اي و تخصصي، در جهت توسعه و بهبود استراتژي‌هاي آموزشي و تعالي هر چه بيشتر سازمان تلاش‌هاي گسترده‌اي در جهت تمديد گواهينامه ايزو 10015 مديريت آموزشي صورت گرفته است.
وي با اشاره به اينكه در شش ماهه ابتداي سال جاري 19 ساعت سرانه آموزشي برگزار شده افزود: بيش از 670 نفر به گذراندن 9400 نفر ساعت آموزش در اين منطقه شده‌اند.
عزيزي احداث و تجهيز مركز آموزشي منطقه را مورد توجه قرار داد و اظهار كرد: 98 درصد دوره‌هاي آموزشي غيرمتمركز و از طريق اداره آموزش و تشكيلات منطقه صورت گرفته و تنها 2 درصد آموزش‌هاي متمركز بوده است.
وي در پايان خاطرنشان كرد: تلاش در جهت ارتقاء سطح آگاهي پرسنل، تلاش است براي كسب نيروي سازمان آموزش ديده، ماهر، توانمند و خلاق كه بر همين اساس آموزش، كاركنان را قادر ساخته تا در برابر چالش‌هاي ناشي از تغييرات فن‌آوري و روند رو به رشد تكنولوژي صنعتي با آمادگي كامل مواجه شده و سازمان را در جه تعالي هدايت نمايند./
برچسب ها: شهرداری ، ایزو ، استاندارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.