سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوری:

در انتظار تماس مسئولان فدراسیون ناشنوایان هستیم

سرمربی تیم جودو ناشنوایان جهت فعالیت در تیم ملی جودو هم اکنون در کشور لبنان حضور دارد از اینرو وی در انتظار تصمیم فدراسیون ناشنوایان مبنی بر ارائه همکاری با این فدراسیون می باشد.

محمد منصوري در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی جودو ناشنوایان به مدت یک ماه است که از مسابقات المپیک 2013 بلغارستان بازگشته است لذا تاکنون برای ادامه همکاری با فدراسیون ناشنوایان- بیماران خاص و پیوند اعضا همچنین تدوین برنامه های آتی تیم ملی جودو تصمیم قطعی اتخاذ نکرده ایم.

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان ادامه داد: مسئولان فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا، بیماران خاص جهت حضور در این فدراسیون و فعالیت دوباره با ورزشکاران این بخش در انتظار تصمیم مسئولان وزارت ورزش هستند در صورت مشخص شدن تکلیف نهایی مسئولان در خصوص تیم های فعال در این فدراسیون و ادامه همکاری با کادر فنی تیم ها تصمیم گیری می شود.

منصوری افزود: در حال حاضر در لبنان برای همکاری تیم ملی این کشور بسر می برم. مسئولیت فعلی تیم ملی جودو ناشنوایان در حال حاضر بر عهده لویی مقدم، مربی تیم ملی است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم در اسرع وقت به شرایط و برنامه های تیم های ملی فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص رسیدگی و توجه شود تا برنامه های آتی در شرایط مناسب اجرایی شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.