سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

برپایی کارگاه تبیین مبانی طب سنتی ایرانی در مازندران

مسئول دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت:نخستین کارگاه تبیین مبانی طراحی پرسشنامه در طب سنتی ایرانی در دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد.

مظفرپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود:نخستین کارگاه ارائه مبانی علمی برای طراحی پرسشنامه در طب سنتی ایرانی با حضور 15 نفر از اساتید شاخص طب سنتی ایران از جمله محمود خدادوست معاون طب سنتی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

وی افزود:این کارگاه در ماه جاری با تدریس اساتید آشنا با مبحث ابزارسازی (طراحی پرسشنامه) در دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی بابل تشکیل شد.

مظفری گفت:در راستای تولید علم بومی،تلاش برای طراحی پرسشنامه‌های معتبر در طب سنتی ایرانی از ضرورت‌های اولیه برای گسترش این علم و ارائه به دنیا است.

وی تصریح کرد:مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که گروه‌هایی که به طور اختصاصی در زمینه طراحی ابزار (از جمله پرسشنامه) تسلط داشته باشند،در کشور وجود ندارد.

مظفری گفت:در این کارگاه دو روزه با تبیین مبانی علمی و سیر منطقی طراحی ابزارهای تشخیصی و پرسشنامه‌های معتبر،بعضی از موارد اختلافی در طب سنت،به بحث گذاشته شد./س

برچسب ها: کارگاه ، سنتی ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.