سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ليگ برتر هندبال مردان (هفته پنجم)؛

يكه‌تازي سبزوار و برد مشهد

رقابت‌هاي ليگ برتر هندبال مر دان در هفته پنجم روز گذشته پيگيري شد و سبزوار با برد حريف يكه‌تاز اين مسابقات است و مشهد نيز به يك برد شيرين دست يافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مسابقات ليگ برتر هندبال مردان ايران در هفته پنجم طي روزهاي 22-21 شهريور برگزار شد و تيم قدرتمند سبزوار با شكست حريف خود فعلا پيشتاز اين رقابت‌هاست و مشهد نيز يك برد حساس مقابل هپكو به دست آورد.

در اين گزارش آمده است: در اين ديدارهاي روز پنجشنبه 21 شهريور نيروي زميني تنها نماينده تهران در اين مسابقات 24 بر 24 با سنگ‌آهن بافق يزد مساوي كرد - صباي قم (تيم تازه‌وارد)35 بر 28 نفت و گاز گچساران را شكست داد و در روز جمعه ثامن‌الحجج سبزوار صدرنشين ليگ برتر با نتيجه پرگل 41 بر 29 كاسپين نماينده قزوين را از پيش‌رو برداشت و جايگاه خود را محكم كرد و در مسابقه بعدي ثامن‌الحجج مشهد 32 بر 30 هپكوي اراك را در هم كوبيد تا در همچنان تعقيب سبزوار باشد و فاصله خود را نگه‌دارد و در ديدار پاياني ليگ انديش تيم تازه وارد اصفهان موفق شد 18 بر 16 مس فلاورجان را فائق آيد.

براساس اين گزارش اين نتايج به دست آمد ثامن‌الحجج سبزوار با 10 امتياز در صدر جدول قرار گيرد و ثامن‌الحجج مشهد با 8 امتياز رتبه دوم را به خود اختصاص داده است تيم سنگ‌آهن بافق يزد با 7 امتياز سوم است و تيم نيك‌انديش با 6 امتياز رتبه بعدي را به خود اختصاص داده است.
در پايان گزارش خاطرنشان مي‌شود مسابقات ليگ برتر مردان كشورمان به صورت هفته‌اي برگزار مي‌شود و بدين ترتيب تيم‌ها فرصت بازسازي خود را دارند و بازيكنان استراحت بيشتري مي‌كنند./آق

برچسب ها: هندبال ، سبزوار ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.