سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، 

نشست سه جانبه وزرای خارجه آمریکا و روسیه و نماینده سازمان ملل در سوریه با توافق بر سر ادامه مذاکرات در نیویورک پایان یافت. طرف های گفتگوها در همین حال مذاکرات را نتیجه بخش و سازنده توصیف کردند .
جروزالم پست در خبري مدعي شد آمريکا ارتباط غيرمستقيمي را با تهران از طريق سوئيس به منظور پرداختن به مسئله سوريه برقرار کرده است.
نمايندگان اروپايي فردا نيز در خصوص اجراي محدوديت سرمايه گذاري در شهرک هاي يهودي نشين، با نمايندگان رژيم صهيونيستي ديدار مي کنند.
رسانه هاي ترکيه گزارش دادند يک اتوبوس حامل گردشگران ايراني صبح امروز به دره اي در ترکيه سقوط کرد که در اين حادثه، دو نفر جان باختند و بيش از 20 نفر زخمي شدند.
امام جمعه دوحه و مفتي اخوان المسلمين از مصري ها خواست به خيابان ها بريزند واز رئيس جمهور برکنار شده مصر حمايت کنند.
روزنامه گاردين نوشت پليس انگليس به سبب خودداري از ارائه نتايج تحقيقات درباره سوءاستفاده از اختيارات ضدتروريستي خود در مورد مسلمانان به دادگاه کشيده مي شود.
نخست وزير رژيم صهيونيستي بار ديگر از غرب خواست تا تحريم ها عليه ايران را شدت ببخشند.
خبرنگار شبکه تلويزيوني روسيه تأکيدکرد، مقامات ارشد سازمان ملل ايران را نقش‌آفرين کليدي در منطقه مي‌دانند و از اينرو مشخص است که دستيابي به راه‌حل صلح‌آميز براي برون‌رفت از بحران سوريه بدون مشارکت ايران، غيرممکن خواهد بود.
نخست وزير فلسطين از نواحي مشترک مرزي در رفح ديدن کرد.
يک نهاد صهيونيستي در آمريکا طرح هاي تازه اي را براي ايجاد انسجام بيشتر بين يهوديان ساکن اين کشور و افزايش حمايت از رژيم صهيونيستي اجرا مي کند.
علمای مسلمان با شرکت در کنفرانسی در شهر مقدس کربلا با تاکید بر لزوم دور شدن از فتنه انگیزی، درباره خطر گروه های تکفیری برای جوامع اسلامی هشدار دادند.
اتوبوسی با حدود 80 سرنشین در ایالت اوهایو آمریکا واژگون شده اما هنوز آماری ازتلفات احتمالی حادثه منتشر نشده است.
خبرنگار شبکه تلويزيوني چين گفت، سازمان همکاري شانگهاي در اعلاميه اي در پايان اجلاس امسال خود با هرگونه تهديد يا تحريم يکجانبه‌ي ايران مخالفت کرد.
روزنامه فايننشال تايمز نوشت نطفه توافق آمريکا با پيشنهاد روسيه براي نابودي سلاح هاي شيميايي سوريه و خودداري از حمله نظامي به اين کشور در نشست گروه 20 بسته شد.
يك منبع امنيتي عراقي از انفجار يك بسته انفجاري در منطقه عكركوف شهر ابوغريب خبر داد.
حسني مبارک رئيس جمهور اسبق مصر وارد دانشکده پليس در قاهره شد تا مقدمات ازسرگيري هفتمين جلسه محاکمه وي فراهم شود .

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.