سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوراکچی: تیم ابطحی زنگ خطر را برای لیگ برتر به صدا در آورد/امیدوارم عمادی از تجربیات تلخ فوتسالش در زندگی بهره گیرد

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: ابطحی با بازی روز گذشته زنگ خطری را برای تمام رقبا به صدا در آورد.

محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی در برابر شهرداری  ساوه بسیار مشکل بود و توانایی و به کارگیری جوانان در این تیم باعث برگزاری بازی جذابي شد که تا ثانیه های پایانی نمی شد برای آن نتیجه ای در نظر گرفت. بازی روز گذشته در ساوه بار دیگر زیبایی و جذابیت فوتسال را به رخ دیگر رشته های ورزشی کشاند و نشان داد ادعاهای ما در این مورد بی دلیل نیست. اتفاقات روز گذشته پویایی لیگ را به تصویر کشید زیرا میثاق پس از دریافت سه گل چهره واقعی خود را نشان داد و به طور کامل  تغییر  روش داد.

وی افزود: کادر فنی تیم ساوه استفاده از خط طولی را در برنامه های خود جای داده بود به هدفش رسید اما ما در نیمه دوم راه را بر آنها  بستيم و گل های خورده را جبران کردیم که در نهایت بازی 3-0 را به تساوی  4-4  کشاندیم. انگیزه و جوانگرایی تیم ابطحی باعث ایجاد نمایش خوبی شد که حتی کار را برای تیم میثاق که در تمام مسابقات به برد می اندیشد سخت کرد. بازی که شهرداری ساوه انجام داد زنگ خطری برای تیم های حاضر در  لیگ برتر بود. ابطحی و شاگردانش در این فصل نشان می‌دهند که حرفهای بسیاری برای گفتن دارند.

وی افزود: معتقدم عمادی در جایی قرار گرفته بود که برایش مناسب نبود زیرا این فرد بدون هیچ سابقه ای وارد کمیته فوتسال شد برای اطلاع از صحت گفته هایم کافیست فعالیت های وی را در فوتسال مرور کنیم. عمادی در مدت حضورش خروجی ایده آلی نداشته و به فکر منافع خود بوده است این در حالیست که وقتی شخصی پستی را در اختیار می گیرد نباید به خودش فکر کند. عمادی در این مدت به هر بازیکنی که نزدیک شد خود را شخص اول فوتسال معرفی کرده است در حالیکه ما در فوتسال شخص اول و آخر نداریم و با اتحاد فعالیت می کنیم.

خوراکچی در ادامه بیان داشت: کمیته فوتسال به خوبی کارشناسی کرد و در مورد عمادی تصمیم گرفت زیرا همه انتظار این تغییر را داشتند امیدوارم توانایی های عمادی در عرصه های دیگر به دردش بخورد و تجربه تلخش در فوتسال در آینده وی را راهنمایی کند./زر
برچسب ها: امیدوارم ، عمادی ، تجربیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.