سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره های آموزشی فصل پاییز گل و گیاه در منطقه 10

معاون امور شهری فضای سبز منطقه 10 از برگزاری دوره های آموزشی رایگان در مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه با عناوین مختلف خبر داد.

مهرداد زنگنه فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به آغاز فصل پاییز دوره های آموزشی رایگان مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه با عناوین مختلف در 4 مرکز آغاز گردید و همچنین این کلاس ها به صورت تئوری و عملی برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این کلاس ها با عناوین نگه داری گیاهان آپارتمانی، گل های فصلی و پیازی، سبزی کاری، ترایوم ( باغ شیشه ای) درشت و درختچه ، هرس، تکثیر رز، عملیات بهره زارعی، پرورش قارچ برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: علاقمندان به آموزش گل و گیاه می توانند به مراکز 1- بزرگراه شهید نواب صفوی، بوستان نیلوفر2- خیابان قصرالدشت بوستان رضوان 3- بزرگراه یادگار امام- زیر پل شهیدان4- خیابان شهید دعوتی- بوستان هفت چنار مراجعه کنند .

زنگنه فر با اشاره به برپایی غرفه های آموزش شهروندی در بوستان های چناران و شهدا در فصل تابستان خاطر نشان کرد: کارشناسان این مرکز به صورت رایگان تعداد بذر گل فصل، پازل، بروشورهای آموزش  توزیع نمودند و همچنین مشاوره رایگان در زمینه نگه داری از گل و گیاه نیز ارائه دادند./

برچسب ها: زنگنه فر ، غرفه ، پاییز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.