سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

اجرای مطلوب سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش کشور

معاون مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: مسائل مربوط به مدارس غیردولتی در کمیسیون آموزش مجلس در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،فرشته حشمتیان در نشست با کارشناسان و اعضا شورای هماهنگی موسسان مدارس غیر دولتی،آموزش از راه دور، شورای مرکزی انجمن اولیا و امور بانوان آموزش و پرورش مازندران، افزود:کارهای کارشناسی در آموزش و پرورش باید در خط مقدم قرار گیرد.

حشمتیان از تغییر ساختار ستادی در شورای معاونان وزارات آموزش و پرورش خبر داد و گفت: چهار اولویت ساماندهی فضا، نیروی انسانی، مدیریتی و کیفی بخش در دست اقدام است.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش به تشکیل کارگروه‌های تخصصی و مشورتی در حوزه مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و یادآور شد:کارشناسان شهرستانی در این کارگروه مشارکت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شورای مرکزی انجمن اولیا در مدارس فعال باشد، اظهار داشت: رهبری به بحث قله‌نشینی اجتماع تاکید دارند و در این موضوع تحکیم خانواده مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تربیت در سه مکان خانه،مدرسه و اجتماع صورت می‌گیرد،تصریح کرد:پایه و ستون تربیت در خانه شکل می‌گیرد.

معاون مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مسئولان در پیشبرد امور باید به اصل سرعت،دقت و پیگیری توجه کنند، اضافه کرد:کار در نظام تعلیم و تربیت حساس است،کیفیت نباید فدای کمیت شود.

وی به اجرای مطلوب سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش کشور اشاره کرد و گفت: سند تحول بنیادین به همه امور نگاهی عمیق دارد./س

برچسب ها: سند ، تحول ، بنیادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.