سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

جاده بیجار ـ زنجان همچنان حادثه می‌آفریند

جاده بیجار ـ زنجان به‌ویژه در مسیرهایی که جاده از وسط روستاها می‌گذرد به دلیل نداشتن علائم هشداردهنده و نبود سرعت‌گیر همچنان حادثه‌آفرین است.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران، حوادث در جاده‌های استان کردستان به دلیل عدم نصب علائم راهنمایی و رانندگی در برخی از مسیرها جای بسی تعجب دارد.نبود علائم راهنمایی و رانندگی و وضعیت نامناسب جاده‌ها و نبود حفاظ در برخی از مسیرهای جاده‌ای سئوال‌برانگیز است و جای بسی تاسف است که  بعد از این همه تلفات جاده‌ای همچنان ما از حل نشدن این معضلات سخن می‌گوییم.کمبود تابلو در جاده‌های فرعی و یا جاده‌هایی که از میان روستاها عبور می‌کند حادثه‌خیزترین نقاط در مسیر جاده‌ای محسوب می‌شود.

نبود علائم هشداردهنده و تابلوهای نشان‌دهنده مسیر تاکنون تصادفاتی را در مسیر روستاهای بیجار در پی داشته است که از جمله می‌توان به جاده روستای سیدان اشاره کرد، جاده منتهی به بیجار از میان این روستا عبور کرده و همراه خودروهای فراوانی از این مسیر عبور می‌کنند.

شاید سخن گفتن از تلفات جاده‌ای ذهن‌ها را به تلفات انسانی معطوف کند اما این بار سخن از تلفات حیوانات است که حادثه‌های رانندگی در جاده‌ها به حیوانات نیز رحم نکره و موجب بار آمدن خسارت‌های فراوانی برای اهالی روستا شده است.

این بار نیز در اثر برخورد یک دستگاه پژو سواری در روستای سیدان در کیلومتر پنج جاده بیجار ـ زنجان با یک گله گوسفند، تعداد 25 راس از گوسفندان تلف شدند که برای اهالی این روستا خسارتی بس جبران‌ناپذیر است./ز

برچسب ها: تلفات ، جاده ، مسیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.