سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

الگوی اقتصادی در ایران باید با عدالت و پیشرفت همراه باشد

وزیر کشور در جمع نماز گزاران شیروانی گفت: الگوی اقتصادی در ایران باید با عدالت و پیشرفت همراه باشد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد رحمانی فضلی در یک سفر غیر رسمی به شهرستان شیروان دیروز در سخنرانی پیش از نماز جمعه شیروان در جمع نمازگزاران افزود: باید با سرمایه‌گذاری صحیح از نیروی جوان استفاده کرد و در راه تولید از نیروی جوان در صحنه اقتصادی بهره برد و از سرمایه‌های اندک بهره جست و تبدیل به سرمایه ملی کرد.

وی گفت: هم اکنون جمهوری اسلامی زیر نظر ولایت ولی امر مسلمین حضور دارد و باید دولت و ملت انرژی خود را جمع کرده، تا در حوزه اقتصادی بدرخشند.

رحمانی فضلی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با حمایت مقام معظم رهبری و یاری مردم بایستی گام‌های بلندی را بردارد.

وی تصریح کرد: شهر شیروان به عنوان شهر دارالمسلمین که سکان‌دار اقدامات فرهنگی و مذهبی مانند جمع‌آوری زکات است باید به‌زودی عنوان بالاترین رشد را در کشور در حوزه اجتماعی و اقتصادی داشته و شهر در حوزه پاک‌سازی ناهنجاری به درجه بالا برسد.

وزیر کشوربا بیان اینکه شیروان باید ظرف یک‌سال آینده اعتیاد را در شهر از بین ببرد، تاکید کرد: از امروز به هر میزان که مواد مخدر در شهر کشف شود معادل همان میزان پاداش به کاشفان و عاملان ریشه کنی اعتیاد پرداخت می شود.

رحمانی فضلی در پایان از مردم و مسوولان شیروان خواست تا در دو اقدام مؤثر که ایجاد صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم و طرح مبارزه با مواد مخدر همکاری کنند.

وی گفت: آخرین تلاش استعمارگران و ابر قدرت‌های جهانی برای وارد کردن ضربه به اسلام و ایران حمله به سوریه بوده که ایران اسلامی به صراحت و روشن از سوریه حمایت کرد.

رحمانی فضلی افزود: امروز به جهان ثابت شد که قدرت ایران پوشیده نیست و ابر قدرت‌های جهانی به این درک رسیده‌اند.

وی ادامه داد: قدرت‌های استعمارگر با حضور جنگ‌طلبانه در افغانستان، عراق، مصر خود را به محک آزمایش گذاشتند و به این نتیجه رسیدند که دیگر قدرت گذشته را ندارند.

وزیر کشور گفت: امروزه ملت‌های دنیا آگاه و بیدارند و قدرت جهانی در دست یک دولت خاص نیست و قدرت تقسیم شده و ایران اسلامی نیز دارای بخشی از قدرت جهانی است./ز

برچسب ها: الگو ، اقتصاد ، عدالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.