سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

گزارش حادثه اتوبان تهران - قم نهايي شد/ وزير راه هفته آينده به مجلس مي‌آيد

عضو کميسيون عمران مجلس از نهايي شدن گزارش حادثه اتوبان تهران - قم خبر داد و گفت: هفته آينده وزير راه و شهرسازي براي پاسخ‌گويي به سوالات نمايندگان درباره حادثه اتوبان تهران-قم ميهمان بهارستان خواهد بود.

"سيد بهلول حسيني" نماينده مردم ميانه، در مجلس در گفتگو با خبرنگاران پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر که گزارش حادثه اتوبان تهران - قم توسط هيئت اعزامي مجلس به محل حادثه آماده شده است، گفت: این گزارش در حال حاضر نهایی شده و به رئیس کمیسیون عمران جهت بررسی‌های بیشتر ارسال شده است.

وي در تشريح بخشي از اين گزارش افزود: اتوبوسي که از تهران به سمت اصفهان در حرکت بود به دليل ترکيدگي لاستيک جلوي خودرو کنترلش را از دست داده و به سمت لاين مقابل انحراف پيدا مي‌کند اين در حالي است که از اين لاين اتوبوسي از تهران به سمت يزد در حرکت بوده و در همين حال با يکديگر برخورد مي‌کنند که همين امر موجب آتش‌سوزي کامل دو دستگاه اتوبوس مي‌شود.

حسيني در تشريح افراد بازمانده از اين حادثه اظهار داشت: عده‌اي از مسافران با شکستن شيشه اتوبوس نجات يافتند و برخي ديگر از مسافران نتوانستند از اين حادثه جان سالم به در برند.

عضو هيئت اعزامي مجلس به محل حادثه اتوبان تهران - قم تصريح کرد: لاستيک اتوبوس منحرف شده دچار هيچ‌گونه فرسودگي نبوده و احتمال مي‌رود که ترکيدگي آن به دليل جنس نامرغوب لاستيک و يا برخورد با مانعي در اثر سرعت بالاي آن باشد، اين در حالي است که علت اصلي حادثه ترکيدگي لاستيک جلو اتوبوس سمت راننده بوده است.

عضو کميسيون عمران خانه ملت در پايان با اشاره به بازگشايي مجلس در هفته آتي خاطرنشان کرد: هفته آينده "آخوندي" وزير راه و شهرسازي براي پاسخ‌گويي به سوالات نمايندگان درباره حادثه اتوبان تهران - قم ميهمان بهارستان خواهد بود.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
وزیرراه چه گناهی داره؟تازه یک ماهه وزیرشده
یا علی مدد
۱۳:۵۸ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
"علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد"
چرا ما عادت کردیم در حوادث تقصیرات را
گردن همدیگر بیاندازیم و برای سلب مسئولیت خود دیگری را مقصر سازیم اگر دلیل ترکیدن لاستیک بی کیفیتی آن بوده چرا مجبوریم از برند های چینی نامرغوب استفاده کنیم -چرا جلوی ورود این قبیل اقلام غیر استاندارد گرفته نمیشه -چرا راهنمایی و رانندگی در مورد خودروهای سنگین و عمومی بحث معاینه فنی را با جدیت پیگیری نمیکندو چرا امداد رسانی در دسترسترین شاهراه ایران باید اینقدر دیر صورت بگیرد که همه در اتوبوس جزیلاق شوند مگر ما امداد هوایی نداریم و چرا...
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
اتوبوسي که از تهران به سمت اصفهان در حرکت بود به دليل ترکيدگي لاستيک جلوي خودرو کنترلش را از دست داده و به سمت لاين مقابل انحراف پيدا مي‌کند اين در حالي است که از اين لاين اتوبوسي از تهران به سمت يزد در حرکت بوده و در همين حال با يکديگر برخورد مي‌کنند که همين امر موجب آتش‌سوزي کامل دو دستگاه اتوبوس مي‌شود.

واقعاً هيچ لايني طرف تهران نمي رفته هردو داشتن برمي گشتن؟؟؟؟!!!!!عجب خبرگزاري خوبي..بهرحال خدا همه مرحومين را قرين رحمت خود كنه.
محمد
۱۲:۰۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
اتوبوسي که از تهران به سمت اصفهان در حرکت بود به دليل ترکيدگي لاستيک جلوي خودرو کنترلش را از دست داده و به سمت لاين مقابل انحراف پيدا مي‌کند اين در حالي است که از اين لاين اتوبوسي از تهران به سمت يزد در حرکت بوده و در همين حال با يکديگر برخورد مي‌کنند که همين امر موجب آتش‌سوزي کامل دو دستگاه اتوبوس مي‌شود.
این دو تا اتوبوس که از تهران میومدن، توی دو لاین هم بودند، پس کدوم اتوبوس به تهران می رفت؟. اصلا کدو لاین رفت و کدوم لاین برگشته؟