سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

کشف 202 فقره سرقت در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان در راستای اجراي طرح 3 روزه مبارزه با سارقان از کشف 202 فقره انواع سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان، سرهنگ محمدقنبري با اشاره به اجراي طرح مبارزه با سارقان در سطح استان از نتيجه اقدامات اين طرح و همچنين جزييات اجراي آن خبر داد.

اين مقام انتظامي گفت: برابر تدابير ابلاغي، همچنين تاکيد سلسله مراتب و اهميت داشتن موضوع در خصوص اجراي طرح مبارزه با سارقان در محدوده استان، طرح مبارزه با سارقان وسائط نقليه سبك از سوي تيم‎هاي عملياتي پليس آگاهي استان و شهرستان‎ها به اجرا درآمد.

وي افزود: در اين طرح که تيم‎هاي عملياتي پليس آگاهي استان و شهرستان‎ها حضور داشتند طرح كنترل و سركشي از محل‎هاي جرم خيز به منظور پاك‎سازي، دستگيري متهمان و كشف اموال مسروقه از 3 روز گذشته تاکنون اجرا شده که طي آن کليه نقاط جرم‎خيز، پاركينگ‎ها و محل‎هايي که امکان سرقت وجود داشت تحت بازرسي و نظارت قرار گرفت.

سرهنگ قنبري اضافه كرد: در اين راستا، 18 دستگاه خودروي سواري و موتورسيكلت مسروقه کشف و طي بررسي‎هاي انجام شده 113 سارق شناسايي و در عمليات‎هايي جداگانه بازداشت شدند.

قنبري بيان كرد: سارقان در بازجويي‎هاي اوليه تاكنون به 202 فقره انواع سرقت اعتراف كرده و مقاديري اموال مسروقه نيز كشف شده است./ز

برچسب ها: کشف ، سرقت ، فقره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.