سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبيل/

سرپرست شهرداری هیر انتخاب شد

با رای اعضای شورای شهر هیر حمید پاشایی‌پور به عنوان سرپرست جدید شهرداری هیر انتخاب شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عضو شورای شهر هیر امروز در اردبیل اظهار داشت: با نظر اعضای شورای شهر هیر، اسدالله پور‌حسینقلی که سمت شهرداری هیر را عهده‌دار بود کنار گذاشته شد و با اکثریت آرا سرپرست جدید برای شهرداری هیر انتخاب شد.

ساناز لطیفی تصریح کرد: در جلسه شورای شهر هیر که در روز‌های گذشته انجام شد، حمید پاشایی‌پور به عنوان سرپرست شهرداری هیر انتخاب شد که امیدواریم این فرد که از مجموعه شهرداری هیر است بتواند با توانمندی‌ها و مدیریت قوی اداره شهر را در حوزه عمران و آبادانی عهده‌دار شود تا کارها با انسجام بیشتر رو به جلو حرکت کند.

وی در پاسخ به این سئوال که پاشایی‌پور چه مدت سرپرستی شهرداری هیر را عهده‌دارخواهد بود، یادآور شد: هنوز مشخص نشده است اما اهتمام شورای چهارم شهر هیر بر این است تا از شهرداران خود حمایت و پشتیبانی کند و اجازه ندهد در روند شهری و خدمات‌رسانی به مردم خللی به وجود آید.

لطیفی در پایان سخنان خود گفت: انتظار ما این است که با همراهی و همکاری خود مردم و منتخبان آنها در شورای شهر بتوان بیش از هر زمان دیگر در حوزه خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم توفیقاتی را به دست آورد./ج1

برچسب ها: اردبیل ، هیر ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.