سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشاني به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

بررسي "طرح اصلاحيه قانون مديريت خدمات کشوري" در کارگروه امور اداري و استخدامي مجلس

عضو کميسيون اجتماعي مجلس از بررسي طرح اصلاحيه قانون مديريت خدمات کشوري در کارگروه امور اداري و استخدامي کميسيون متبوع خود خبر داد و گفت: سعي‌مان بر اين است که طرح فوق تا آبان‌ماه به صحن علني مجلس برسد.

"ناصر کاشاني" نماينده مردم زاهدان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از اتمام زمان اجرای آزمایشی" طرح اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری" تا آبان ماه سال جاري خبر داد و گفت: قانون مدیریت خدمات کشوری  از اول فروردین 88 اجرا و اجراي آزمايشي 5 ساله  آن در سال ۹۱ تمام شد، اما مجلس مدت آزمایشی آن را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد که اين مدت، تا آبان‌ماه  سال جاري تمام می‌شود.

وي در ادامه افزود: بعد از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری باید اشکالات اجرایی آن مشخص شود، البته در دولت گذشته اصلاحیه‌ای برای قانون مدیریت خدمات کشوری تهیه شد ولی به هر دلیلی دولت آن را به مجلس ارائه نکرد، از سوي ديگر، خود نمایندگان مجلس هم طرحی برای اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری تهیه کردند.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس اظهار داشت: طرح فوق در حال‌حاضر در کارگروه امور اداري و استخدامي کميسيون اجتماعي در حال بررسي است که به زودي به صحن کميسيون ارائه خواهد شد.

کاشاني در پايان خاطر نشان ساخت: سعي‌مان بر اين است که طرح مذکور تا آبان‌ماه به صحن علني مجلس برسد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مدیریت ، خدمات ، کشوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.