سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با طرح استقبال از مهر؛

پاکسازی مبلمان های شهری منطقه 19

مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 19 از پاکسازی مبلمان های شهری این منطقه خبر داد.

ظاهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید پاکسازی مبلمان شهری منطقه 19 در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری منطقه 19 قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مبلمان های شهری منطقه 19 به منظور ارتقای سطح سلامت شهر، افزایش زیبایی و سیمای بصری شهر، حال شهروندان به ویژه دانش آموزان پاکسازی خواهد شد.
ظاهری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح مبلمان شهری، فضای داخلی و حیاط مدارس منطقه 19 به منظور نگهداری و حفظ مبلمان شهری، آراستگی، پاکیزگی و زیبایی شهر شست و شو و پاکسازی خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: شست و پاکسازی حدود 42 هزار متر نماهای بیرونی ساختمان های مدارس منطقه 19 به منظور زیباسازی محیط آموزشی،افزایش سلامت و رفاه حال دانش اموزان از اقدامات اجرایی این طرح است.  
ظاهری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: رنگ آمیزی در و پنجره های مدارس مشرف به معابر اصلی به منظور حفظ محیط اموزشی، استحکام ساختمان های مدارس، افزایش زیبایی و آراستگی محیط آموزشی و رفاه حال دانش آموزان از اقدامات دیگر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 19 در اجرای این طرح است./ف

برچسب ها: پاکسازی ، مبلمان ، شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.