سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/طاهرخانی:

اقدامات خوبی در دولت نهم و دهم در رودهن شکل گرفته است

بخشدار رودهن گفت: در دولت نهم و دهم اقدامات قابل توجهی در حوزه مسکن مهر و راه سازی و بهسازی روستاها و امور کشاورزی انجام شده است.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت رودهن گفت: پنجاهمین سالگرد تاسیس شهرداری رودهن را در کنار سی و مین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد رودهن به همراه همه شهروندان خوب این منطقه با کمک و حمایت های رسانه ملی از طریق شبکه جهانی جام جم جشن گرفتیم.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به فعالیت های دانشگاه آزاد جامع شهر رودهن تصریح کرد :دانشگاه آزاد رودهن به درجه جامع ارتقاء پیدا کرده است و بسیاری از رشته های پزشکی در این دانشگاه تدریس می شود.

بخشدار رودهن با تاکید بر سایر فعالیت ها در شهر رودهن و نقش دولت محمود احمدی نژاد در تحقق این امور اضافه کرد :در دولت نهم و دهم اقدامات قابل توجهی در حوزه مسکن مهر و راه سازی و بهسازی روستاها و امور کشاورزی انجام شده است که در سطح منطقه در طول مدت فعالیت دولت محمود احمدی نژاد کارهای خوبی از این قبیل صورت گرفته است.

طاهر خانی در خاتمه اظهارداشت:حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ریاست محترم جمهور در دولت یازدهم هم با شعار تدبیر و امید فعالیت های خود را شروع کرده و به میدان آمده است امیدواریم در این دولت هم بتوانیم خدمات شایسته تری را به مردم ارائه کنیم./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.