سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

سینمای ایران فاقد الگوسازی در بحث مد است

این هنرمند کشورمان گفت:سینمای ایران با برخورداری از ساختار ارزشی و حرکت زیر سایه دستورات نظام جمهوری اسلامی ،فاقد الگوسازی برای مد است .

شیوا خنیاگر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت سینما گفت:سینمای ایران در جوامع بین المللی و در جمع سینمای کشور های مختلف دنیا از ساختاری ارزشی برخوردار است و علاوه بر برخورداری از فیلم های فاخر و فرهنگی در بعد پوشش بازیگران زن در این صنعت از امتیاز ارزشی بین المللی بهره مند می باشد .

وی افزود : الگوهای چوششی ما در سینما مطابق با دستورات حکومت و نظام جمهوری اسلامی است سینماگران و بازیگران ما در این جریان حرکت می کنند و کار ها و فعالیت های خود را بدون لغزش انجام داد اند .

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان تصریح کرد :ما نمی توانیم در سینما برای الگوهای ویژه ای در بحث مد ساختاری را ایجاد کنیم ما همانی را تحت عنوان پوشش در سینما استفاده می کنیم که در منظر نگاه نظام وجود دارد .

خنیاگر تصریح کرد :نقش سینما را اگر بخواهیم در بحث الگوسازی مد بررسی کنیم باید در فرهنگ اینترنتی و قالب سینمای کشور های خارجی و آن سوی آب ها است جستجوکنیم زیرا سینمای ایران و به ویژه بازیگران جهت دهنده در بحث الگوسازی مد نیستیم .زیرا کاملا پوشش ما زیر سایه دستوران نظام جمهوری اسلامی است .

این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت:ساخت فیلم در سینمای ایران بر پایه ارکان ارزشی است حجاب بازیگران زن را می توان یکی از این ستون ها بر شمرد ./س


برچسب ها: سینما ، الگو ، مد ، بازیگران ، پوشش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.