سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان هفته دوم لیگ برتر فوتسال؛

تیم شمسایی همچنان مدعی قهرمانی/ماهان تندیس راه صبا را ادامه می دهد

دومین و آخرین روز از هفته دوم لیگ برتر فوتسال با پیگیری ۴ دیدار به پایان رسید که در مهمترین آن دبیری تبریز باز هم برنده از میدان بیرون آمد و گیتی پسند در خانه حریف به تساوی سه بر سه رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،هفته دوم لیگ برتر فوتسال با برگزاری 4 دیدار دقابقی پیش به پایان رسید.در روز پایانی این هفته دبیری تبریز 6 بر 3 فرش آرا را برد،زمزم اصفهان با نتیجه 4 بر 2 به  ماهان تندیس قم  باخت. شرکت حفاری و گیتی پسند به تساوی  3-3 رضایت دادند و تاسیسات دریایی با 5 گل عملیات غیر صنعتی  را شکست داد.

 دبیری تبریز 6- 3فرش آرا:دبیری باز هم برد

یکی از دیدارهای مهم امروز مصاف تیم مدعی تبریزی با تیم  فرش آرا مشهد بود. هر دو تیم درحالی روبه روی هم قرار گرفتند که حریفان خود را در هفته گذشته شکست داده بودند و تیم شمسایی همانطور که قبلا نیز عنوان کرده بود نشان داد که مدعی قهرمانی است و دو بازی اول خود را با نتایج خوبی پشت سر گذاشته است.

زمزم  اصفهان2  -  4ماهان تندیس قم:دومین باخت زمزم

دیگر دیدار امروز با رقابت تیم های زمزم اصفهان و ماهان تندیس قم برگزار پیگیری شد. زمزم اصفهان که در هفته نخست رقابت ها شکست سنگینی مقابل همشهری خود داشت تمام تلاش خود را کرد تا در اصفهان انتقام این شکست را از تیم قمی بگیرد اما این ماهان تندیس بود که هم برای حضور در صدر جدول و هم حفظ عملکردی شبیه به صبا موفق به برد زمزم شد.ماهانی ها نشان دادند که جا پای تیم صبا گذاشته اند.

شرکت حفاری 3-3 گیتی پسند:توقف ملی حفاری مقابل شاگردان لک

 شاید یکی از مهمترین دیدارهای هفته دوم مربوط به صف آرایی تیم ملی حفاری اهواز و گیتی پسند اصفهان مقابل یکدیگر بود که با تساوی پرگل دو تیمبه پایان رسید.شرکت حفاری که به دلیل انصراف گاز خوزستان هفته گذشته رقابتی نداشت اولین بازی فصل جدید را مقابل گیتی پسند تجربه کرد.از طرف دیگر   گیتی پسند مدعی سال قبل برای اثبات توانایی خود شرایط سختی در این بازی در پیش داشت زیرا پیروزی پرگل این تیم برابر زمزم با حاشیه هایی همراه بود و فوتسالی ها به سبب حضور بازیکنان و مربی گیتی پسند در زمزم این پیروزی را زیر سوال بردند .شاگردان لک که در ابتدا بازی را 2 بر صفر باخته بودند در ادامه بازی را با تساوی 3-3 به پایان بردند تا حداقل یک امتیاز از خانه حریف بدست آورده باشند.

 تاسیسات دریایی 5- 0عملیات صنعتی:برد پرگل تاسیساتی ها

دیگر دیدار هفته دوم نیز، رقابت دو تیم تأسیسات دریایی تهران و عملیات غیر صنعتی ماهشهر بود که با برد پرگل تاسیسات همراه بود.

تأسیسات دریایی برای جبران باخت هفته اول در پی کسب امتیاز از تیمی بود که در شرایط همسانی با آن قرار داشت و هر دو تیم تازه واردهای لیگ برتری هستند که به هدف خود نیز دست پیدا کرد.تاسیسات با کسب این پیروزی سه امتیازه شد./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.