سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيگيري شكايات شهروندان در خصوص تاكسيراني در 1888 بررسي مي‌شود

قائم مقام سازمان نظارت بر تاكسيراني شهر تهران گفت: اگر رانندگان تاكسي بيشتر از نرخ مصوب وجه از مسافران بگيرند افراد مي‌توانند به 1888 شكايات خود را مطرح و ما برخورد خواهيم كرد.

ميفادفر در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: شكايات شهروندان به 1888 چنانچه شهروند شناسايي شود نحوه برخورد با راننده تاكسي را به اطلاع او خواهيم رساند.

وي افزود: طرح تعالي كه يك طرح آموزشي براي رانندگان تاكسي بود كه به دانش آموزان سرويس دهي مي‌كنند در جهت كار بهينه در اين راستا بود.

قائم مقام سازمان نظارت بر تاكسيراني شهر تهران در ادامه اظهار داشت: پارسال حدود 6 هزار و 200 نفر به اين طرح پيوستند و اميدوارم كه امسال اين استاندارد به مرز 10 هزار نفر برسد./

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
اخلاقی
۱۰:۵۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۲
من به مشکلی اضافه دریافت کرایه و فحاشی از طرف راننده تاکسی مواجه شدم که 1888پس از 2دقیقه از پبت شکایت من تماس گرفت و گفتند سامانه ما قابلیت پیگیری ندارد!!!!!!!!!!!!