سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ به میزبانی ترکیه؛

سرمربی ایثار قم ناظر مسابقات بسکتبال با ویلچر جوانان جهان شد

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به منظور نظارت بر رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان راهی محل برگزاری این پیکارها شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در حالی که یک مرحله از فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور سپری شده است و مرحله دوم نیز نیمه اول مهر ماه به انجام می‌رسد، هم اکنون تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان با تمام توان و با ترکیبی از بهترین‌های این رده سنی در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان به سر می‌برد.

این در حالی است که تمامی نفرات حاضر در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان بازیکنانی از دل بسکتبالیست‌های جانباز و معلول حاضر در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور و تیم‌های حاضر در این فصل از مسابقات هستند.

یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم است که از قضا دو بازیکن ملی پوش به نام‌های محمد محمدنژاد و مرتضی عابدی در ترکیب خود دارد و نایب قهرمانی فصل گذشته را نیز یدک می‌کشد.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم که هم اکنون جواد شهره غلامی از چهره‌های موفق سال‌های نه چندان دور بسکتبال استان قم و یکی از مربیان تحصیل کرده و با دانش حال حاضر بسکتبال با ویلچر کشورمان به شمار می‌رود، نیز به منظور نظارت بر رقابت‌های بسکتبال با ویلچر جوانان جهان راهی محل برگزاری این رقابت‌ها شد.

این در حالی است که مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان با شرکت 12 تیم منتخب قاره‌های مختلف هم اکنون به میزبانی کشور ترکیه در جریان است و تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در گروهی بسیار مشکل قرار گرفته است.

جواد شهره غلامی هم به منظور ارزیابی عملکرد دو بازیکن ملی پوش تیم ایثار قم و هم با هدف شناسایی آخرین پیشرفت‌های این رشته ورزشی در تیم‌های صاحب نام دنیا نظیر آلمان، کانادا و چندین کشور خارجی دیگر راهی کشور ترکیه شد.

شهره غلامی دو سال است که مسئولیت سرمربیگری تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم را بر عهده دارد و در سال 1391 توانست با این تیم در نخستین تجربه سرمربیگری خود عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را کسب کند، ضمن اینکه امسال نیز تیم ایثار قم با هدایت وی یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان در کشور ترکیه با تیم‌های ملی آلمان، مکزیک، کانادا، انگلیس و آفریقای جنوبی همگروه است و بعد از قهرمانی آسیا به قهرمانی جهان می‌اندیشد./س

برچسب ها: قم ، سر ، مربی ، ایثار ، ناظر ، مسابقه ، جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.