سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتداي سال تا كنون صورت گرفت؛

ديدار شهردار منطقه 10 با بيش از هزار نفر از شهروندان

شهردار منطقه 10 از ابتداي سال جاري تا كنون در برنامه هاي ملاقات مردمي با بيش از هزار و 690 نفر از شهروندان ديدار و گفتگو صميمان داشته و به حل مشكلات مردم پرداخته است.

فرامرز عظيمي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ملاقات با شهروندان و رسيدگي به مشكلات آنان از رويكردها و اولويت هاي برنامه مديريت شهري ممنطقه دانست و گفت: شهروند مداري از مهمترين دغدغه هاي مديريت شهري منطقه در سال هاي اخير بوده است و با توجه به تاكيدات شهردار تهران در سال جديد با برگزاري 26 جلسه ملاقات عمومي در مدت 173 روز توقيف خدمت به بيش از هزار و 690 نفر حاصل شده است كه به طور متوسط هر هفته به مشكلات 65 نفر از شهروندان رسيدگي شده است.
وي در ادامه افزود: در اين ديدارها همچنين جمعي از ايثارگران و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و خانواده هاي معظم شهدا نيز به صورت جداگانه به طرح مسايل و درخواست هاي خود پرداخته اند و با بررسي هاي انجام شده در دستور مساعد جهت رفع مشكلات آن صادر شده است.
فرامرز عظيمي عمده درخواست هاي شهروندان را مشكلات ملكي معضلات شهري تخفيف و تسقيط اشتغال خواند و عنوان كرد: علاوه بر ديدارهاي مردمي كه روزهاي دوشنبه هر هفته در منطقه برگزار مي شود اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران نيز به صورت دوره اي با شهروندان ملاقات و به درخواست هايشان رسيدگي مي كنند.
وي خاطر نشان كرد: 70 درصد از مراجعان شهروندان مربوط به شهرسازي صدور پروانه توقعات طرح تفصيلي 15 درصد مربوط به درآمد 10 درصد مربوط به املاك و 5 درصد نيز ساير موارد بوده است كه پس از بررسي راهكارهاي لازم توسط مسئولين در چارچوب قوانين شهردار ارائه شده است./
برچسب ها: رویکرد ، آنان ، مشکلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.