سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالح نیا:

در انتظار ابلاغیه فدراسیون ناشنوایان هستیم

مربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان اظهار داشت پس از بازگشت از مسابقات المپیک 2013 بلغارستان از سوی فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضاء بیماران خاص در خصوص ادامه همکاری با تیم ملی تماسی انجام نشده است.

ولی اله صالح نیا مربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی فوتبال ناشنوایان بعد از بازگشت از مسابقات المپیک 2013 بلغارستان تاکنون هیچ برنامه ای در خصوص ادامه فعالیت با این تیم از سوی فدراسیون با مسئولان کادر فنی تیم ملی انجام نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به تغییرات سیاسی و حضور روحانی به عنوان رئیس جمهور مسئولان فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص نیز از حضورشان به طور قطعی در این فدراسیون آگاهی ندارند لذا مسئولان فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص در انتظار تصمیمات جدید مسئولان ورزشی جهت ابقا آنها در سمتشان هستند.

صالح نیا افزود: مسئولان فعلی فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص توانایی اداره فدراسیون را دارند لذا در صورت ابقاء مسئولان فدراسیون ناشنوایان، در آینده نزدیک تکلیف کادر فنی تیم ملی مشخص می شود. در صورت ابلاغ فدراسیون ناشنوایان مبنی بر ادامه همکاری با تیم ملی از این تصمیم استقبال می کنم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.