سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران خبر داد:

تصویب طرح ساماندهی حرم عبدالعظیم(ع) / طرح موضعی کن تصویب شد

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران از تصویب طرح ساماندهی حرم عبدالعظیم (ع) خبر داد و گفت: این طرح شامل ساماندهی فضای پیرامون حرم مطهر، شبکه های ارتباطی و بزرگراهی و... است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛ رییس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج  گفت: طرح ساماندهی حرم عبدالعظیم(ع) که در منطقه 20 مطرح شده بود در کمیته فنی این دبیرخانه  به تصویب رسیده است .
 
وی با اشاره به ویژگی های این طرح اظهار کرد:  این طرح شامل ساماندهی فضای پیرامون حرم مطهر، تثبیت تعدادی از کاربری ها، شبکه های ارتباطی وبزرگراهی و.... است.
 
تقی زاده با اشاره براینکه طرح ساماندهی حرم عبدالعظیم(ع) یکی از طرح هایی است که درطرح تفصیلی برآن تاکید شده، گفت : این طرح شامل ساماندهی فضای پیرامون حرم مطهر، تثبیت تعدادی از کاربری ها، شبکه های ارتباطی وبزرگراهی و.... است که سبب شده تا این طرح را به طرحی "زیارتی – فرهنگی " متناسب با نیازهای منطقه بدل کند.
 
رئبس دبیرخانه کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران ،همچنین از تصویب "طرح موضعی کن " به عنوان یکی دیگر از مصوبات این کمیته فنی خبر داد وگفت : با توجه به کمبود فضاهای فرهنگی ، تفریحی و ورزشی درمنطقه 18 ، این طرح که به احداث فضاهایی با کاربری یادشده سبزاختصاص دارد، می تواند تا حدود زیادی این نیازها را مرتفع کند./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.