سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ماهان تندیس قم با یک غایب به مصاف زمزم می‌رود / مصدومیت بازیکن تیم ملی فوتسال

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم از غیبت بازیکن ملی پوش این تیم در دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتسال مقابل زمزم اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید وحید غیاثی اظهار کرد: ماهان تندیس قم بعد از شروع بسیار خوبی که در هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیروزی برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه داشت، با شرایطی مطلوب به مصاف تیم زمزم اصفهان می‌رود.

وی ادامه داد: دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و زمزم اصفهان از دومین هفته فصل پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز جمعه بیست و دوم شهریور ماه در سالن پیروزی شهر اصفهان به انجام خواهد رسید.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم اضافه کرد: دو تیم ماهان تندیس قم و زمزم اصفهان در حالی در این بازی برابر هم صف آرایی می‌کند که با توجه به اینکه اصفهانی‌ها تازه به لیگ برتر آمده‌اند، این نخستین رویارویی دو تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به شمار می‌رود.

غیاثی در ادامه از غیبت بازیکن ملی پوش این تیم در دیدار خارج از خانه برابر تیم فوتسال زمزم اصفهان خبر داد و ابراز کرد: ما در این دیدار نمی‌توانیم از حضور ابوالقاسم اروجی بازیکن ملی پوش خود استفاده کنیم زیرا این بازیکن همچنان مصدوم است.

وی خاطرنشان کرد: اروجی یکی از بهترین چپ پاهان حال حاضر فوتسال کشور است که از مهره‌های مورد نظر خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی کشورمان نیز به شمار می‌رود اما به سبب مصدومیت ناچیزی که پیش از بازی‌های هفته اول نصیب وی شد فعلا صلاح در این است که تمرینات سبک انجام بدهد و با خیالی آسوده به ترکیب اصلی تیم بازگردد.

برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود، بازیکنان ما به خوبی آمادگی خود را نشان دادند.

مسابقه تیم‌های فوتسال زمزم اصفهان و ماهان تندیس قم از ساعت 17 امروز جمعه بیست و دوم شهریور ماه در اصفهان به انجام می‌رسد./س

برچسب ها: قم ، ماهان ، تندیس ، ممصف ، زمزم ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.