سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ابراز رضایت اهالی بخش قمرود از فعالیت گروه‌های جهادی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم هدف از تشکیل گروه‌های جهادی را محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم دانست و از ابراز خرسندی اهالی روستاهای بخش قمرود از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سیدحسین فرهادی در حاشیه بازدید از روند فعالیت‌های گروه‌های جهادی مستقر در بخش قمرود اظهار داشت: یکی از فلسفه‌های اصلی ایجاد سازمان بسیج سازندگی، ساماندهی و حمایت از حرکت‌های خودجوش اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان در خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق محروم و روستایی است.

وی ادامه داد: این اقدامات خودجوش منجر به دستور مقام معظم رهبری در خصوص تاسیس سازمان بسیج سازندگی زیر مجموعه سپاه به منظور پشتیبانی از این حرکت‌ها شد و امروز شاهد هستیم که با تصویب قوانین مربوط به بسیج سازندگی، این سازمان جایگاه لازمه خود را پیدا کرده و گروه‌های مختلف با عنوان اردوهای هجرت و جهادی ساماندهی شده و به مناطق مختلف برای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم ادامه افزود: قرارگاهی که امروز از آن بازدید شد قرارگاه کربلا است که در تابستان امسال با حضور پنج گروه جهادی دانشجویی در منطقه قمرود استان قم برقرار شد و الحمدالله نیروهای جهادی با انگیزه و روحیه بالا به خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی مشغول هستند و در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و درمانی فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی به صورت مستمر جلسات آسیب‌شناسی دارند و معایب خود را بررسی می‌کنند، امیدواریم شاهد این موضوع باشیم که با این بررسی‌ها و رفع نقاط ضعف، روزبه روز بر کیفیت و ارزش این گروه‌ها افزوده شده و کارایی و کیفت خدمات ارائه شده توسط آنها به بهترین سطح ممکن برسد./س

برچسب ها: قم ، ابراز ، رضایت ، اهالی ، بخش ، قمرود ، گروه ، جهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.