سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزش داستان نویسی در فرهنگسرای فردوس

فرهنگسرای فردوس به منظور آشنایی علاقه مندان با اشکال متفاوت داستان و همچنین آشنایی با سبک ها و روش های صحیح و استاندارد داستان نویسی، کارگاه داستان نویسی با عنوان «معجزه قلم» را برگزار می کند.

  به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، کارگاه آموزش داستان نویسی در این مرکز، روزهای شنبه هر هفته ساعت 17 با حضور «محمدرضا گودرزی» به عنوان کارشناس برگزار می شود.

در این کارگاه به اهمیت داستان نویسی، نحوه انتخاب زاویه دید، سبک و روش های صحیح داستان نویسی، عناصر مختلف داستان در حوزه هایی مانند داستان کوتاه و رمان پرداخته شده و نحوه نگارش و برخورد با این عناصر نیز برای مخاطبان تشریح می شود .

در این کارگاه، کارشناس برنامه علاوه بر آثار هنرجویان، داستان های کوتاهی از نویسندگان برجسته ادبیات ایران و جهان را به منظور آشنایی هرچه بیشتر اعضا، به شرکت کنندگان معرفی کرده  و بررسی می کند و با نقد عملی، شیوه نقد را نیز یادآور می شود.

علاقه مندان برای حضور در این کارگاه ها می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081043 تماس حاصل نمایند./ص
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.