سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

برنامه تلویزیونی (نود) زبان گو یای واقعیات فوتبال کشورمان است

یک کارشناس ارشد روانشناسی ورزشی گفت: برنامه تلویزیونی «نود» سرشار از روح زندگی برای ورزشکاران و ورزش دوستان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

افشین شریفی گفت :اگر بخواهیم خاطرات شیرین تلویزیون ایران را در سالهای دور بررسی کنیم هرکس به تبع ذوق و سلیقه خود گوشه ای از برنامه های گذشته را در ذهن خود به یادگاردارد، شاید فیلم هایی چون هزار دستان، سلطان و شبان، خانه سبز و... و در مورد برنامه ها و خاطرات ورزشی به ویژه فوتبال صحنه هایی همچون گل ضیاعربشاهی به ژاپن، گل سیروس قایقران به کره جنوب، خنده های احمدرضا عابدزاده، گل خداداد عزیزی به استرالیا و در آخر گل رضا قوچان نژاد به کره ی جنوبی و صعود به جام جهانی را هرگز فراموش نکنیم.

این کارشناس ارشد روانشناسی ورزشی، گفت: همه اینها پرده هایی از خاطرات خوش رسانه تصویری به نام تلویزیون است، اما به جرأت باید گفت که شاهکار تمام برنامه های تلویزیون، برنامه جذاب و پر بیننده «نود» و به تبع آن مجری توانای این برنامه عادل فردوسی پور است.

وی عنوان کرد : در واقع این برنامه زبان گویای واقعیات فوتبال کشورمان است و این برنامه چنان در بین مردم و خانه هایشان رخنه کرده که هیچ دلیلی برای ندیدن آن وجود ندارد.

شریفی افزود: دیگر برای مدارس، دانشگاه ها، ادارات دولتی و سایر ارگانها امری طبیعی شده که صبحهای سه شنبه با چشم های قرمز و خواب آلود بر سرکار حاضر شوند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، کارشناسی ، ارشد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.