سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

90 هزار تعاونی کشور فعال نیستند

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به ثبت 200 هزار تعاونی در کشور و فعال بودن کمتر از 110 هزار تعاونی خاطرنشان کرد: مسئله نشان می‌دهد از ظرفیت تعاونی به خوبی استفاده نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، قاسم احمدی لاشکی صبح امروز در مراسم هشتمین جشنواره استانی تعاونی‌های برتر مازندران که با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد ساری برگزار شد، گفت : طاهایی ظرفیت ملی و در مسائل توسعه‌ای مازندران هموراه همراه بود.

وی با اشاره به اینکه تعاون، کار و رفاه سه وزارتخانه مجزا بودند که به درست یا نادرست ادغام شدند، افزود: این وزارتخانه نیازمند نیروی بود که توانایی فعالیت در این موضوع را داشته باشد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با اشاره به اینکه در هنگام رای اعتماد معتقد بودیم مرد توانمند و مقتدری برای این وزارتخانه باید انتخاب شود، تصریح کرد: هر 12 نماینده مازندران به ربیعی رای دادند و شخص وزیر می‌توانند شهادت دهد که نمایندگان مازندران چه اندازه در این زمینه ایستادگی کردند.

احمدی یادآور شد: البته در مقابل انتظاراتی هم داریم که در بخش نجات تعاونی‌ها و حوزه‌های کاری مرتبط با وزیر کار کمک ویژه‌ای به مازندران داشته باشد.

وی با اعلام اینکه به دنبال ثبت تعاونی جدید نباشید،تصریح کرد : وضع موجود را حفظ کرده و آسیب‌ها را شناخته و این تعاونی‌ها را احیا کنیم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.