سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام اکرمی:

انتشار اسناد جنايات منافقين، مردم را هوشيارتر خواهد کرد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت عراق از این پس باید با کنترل کامل کشور خود از تداوم فعالیت این گروهک ممانعت به عمل آورد تا دیگر شاهد برهم زدن امنیت از سوي آنها در این کشور و منطقه نباشیم.

"حجت‌الاسلام و المسلمين سيدرضا اکرمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ماهیت تروریستی گروهک منافقین اظهار داشت:‌ جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب با چهره‌ای به نام نفاق و افرادی به نام منافق در برابر خود مواجه شد که علی‌رغم مخالفت‌های منافقین با رژیم پهلوی قبل از وقوع انقلاب به دلیل جاه‌طلبی و مقام‌خواهی به مبارزه با ایران برخواستند و در نهایت خود را بدبخت دنیا و آخرت کردند.  
 
وی به حمایت‌های آمریکا از گروهک تروریستی منافقین، اشاره و تصريح کرد: با اينکه کشور عراق خواستار ترک اين گروهک از کشورش شد، آنها از اين کار ممانعت کردند و در نهایت اخبار جدیدی مبنی بر تخلیه کامل پادگان اشرف و اقدام شجاعانه مردم عراق علیه بازمانده‌های این گروهک در کشورشان در رسانه‌ها منتشر شد.  
 
عضو جامعه روحانيت مبارز تصریح کرد:‌ دولت عراق از این پس باید با کنترل کامل کشور خود از تداوم فعالیت این گروهک ممانعت به عمل آورد تا دیگر شاهد برهم زدن امنیت از سوي آنها در این کشور و منطقه نباشیم.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمين اکرمی به اسناد به دست آمده از سوی این گروهک منافقین و انتشار آنها از سوی مقامات عراقی در رسانه‌ها در آینده نزدیک و تاثيرات به جاي مانده بر افکار عمومي اشاره و خاطرنشان کرد:‌ زمانی که اسناد جنایات تروریستی منافقین بر ملا می‌شود طبیعتا تاثيرات قابل توجهي را برجاي خواهد گذاشت که قطعا اين مسئله موجب افزایش هوشیاری افراد و  جامعه خواهد شد و مردم در مسیر زندگی خود با هوشیاری بیشتری حرکت خواهند کرد تا قادر به شناسايي خودی از غیرخودی باشند.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ تاریخ تمامی حوادث را از هر گروه و یا شخصی به ثبت خواهد رساند و قطعا روزی تمامی جنايات آنها افشا خواهد شد. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.