سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرياد شيران:

صبا به لحاظ كيفيت فني روند رو به رشدي دارد/ ضعف در نيمكت دليل امتياز نگرفتن صبا است

مربي تيم صبا درخصوص بازي با داماش گفت: صبا از لحاظ كيفيت فني رشد كرده و فقط در امر امتيازگيري مشكل داريم.

نادر فرياد شيران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: تيم ما بازي به بازي از نظر كيفيت فني بهتر شده ولي تا هفته هشتم نتوانستيم در امتيازگيري موفق عمل كنيم.

وي در ادامه عنوان كرد: يكي از دلايل موفق نبودن تيم ما در نتيجه گرفتن نداشتن بازيكنان جايگزين است و زماني كه بازيكنان ما مصدوم هستند افراد رو نيمكت به دليل جوان بودن جايگزين خوبي محسوب نمي‌شوند.

مربي صبا تصريح كرد: ضعف رو نيمكت موجب شده كه در جمع كردن امتياز با مشكل مواجه شديم.

وي بيان كرد: تيم ما ضعيف كار نمي‌كند كه نگران عدم نتيجه گرفتن باشيم مطمئنا به دليل خوب كار كردنمان شانس موفقيت و پيروزي داريم.

وي در ادامه گفت: يكي ديگر از نتايج بر صباي قم اشتباهات فردي بازيكنانمان و بدشانس بودنمان و گاهي اشتباهات داوري در عدم نتيجه گرفتن تيم تاثيرگذار بوده است.

فرياد شيران درخصوص تيم صبا بيان كرد: تيم جوان و با انگيزه‌اي داريم و با همين بازيكنان جوان بازي‌هاي خوبي و جذابي را انجام مي‌دهيم و به آينده تيم اميدوار هستيم.

وي در مورد بازي با داماش اذعان داشت: بازي سختي با داماش خواهيم داشت چرا كه داماش هم نتايج قابل قبولي را تا هفته قبل نگرفته است ولي بازيكنان ما با مشكلاتي كه دارند بازي خوبي را از خود به نمايش خواهد گذاشت.

مربي صباي قم درخصوص مصدومان صبا گفت: كاشي، امرايي و لطفي مصدوم هستند و احتمالا به بازي با داماش نخواهند رسيد.

وي تصريح كرد: تيم ما مقابل تراكتور بازي قابل قبولي را انجام داد ولي به دليل مصدوميت بازيكنانمان و ضعف روي نيمكت نتوانستيم نتيجه بگيريم ولي تراكتور در تعريف‌هاي خود به دليل داشتن بازيكنان با تجربه ستاره‌اي را از ميدان خارج كرد و ستاره‌ي ديگري را وارد ميدان كرد./آق

برچسب ها: فریادشیران ، صبا ، داماش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.