سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت:

برای اتمام پروژه های نیمه تمام از همه خیرین استقبال میکنیم

وزیربهداشت دربازدید از پروژه یيمارستان فوق تخصصي کودکان اکبرمشهد با بیان اینکه از خیرین میخواهیم به کمک دولت برای ارتقای نظام سلامت بیایند گفت:باید منابع به پروژه های ضروری رسیده شود و نقش خیرین در این میان برای نظام سلامت بسیار کارگشاست.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران بیان داشت:دولت قبل با سرعت یکسری از پروژه ها را آغاز نمود که خیلی از آنها ناتمام مانده که اگر منابع لازم به آنها اختصاص داده شود کارها با سرعت بیشتری انجام خواهدشد .

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری خیرین در نظام سلامت باقیات الصالحات است اظهار داشت:بسیاری از خانه های بهداشت در مراکز روستایی و مناطق دورافتاده نیمه تمام هستند و بسیاری از بیمارستان ها نیز به اتمام رسیده اند اما بودجه لازم برای تجهیز و بهره برداری آنها وجود ندارد بنابراین از خیرین میخواهیم به کمک دولت بیایند .

 وی با بیان اینکه سلامت حوزه ای خدماتی است اذعان داشت:طب امروز گران است و این مشکل در همه دولتها وجود دارد و از اینکه وجوهات و مالیاتها صرف امور دردمندان شود استقبال میکنیم.

 وی همچنین با اشاره به پروژه استثنایی بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر خاطرنشان ساخت:پیشروی این طرح با هزینه خیرین بوده و ما نیز مساعدتهای لازم را برای بهره برداری از آن در آینده نه چندان دور به عمل خواهیم آورد./ح
برچسب ها: وزیربهداشت ، پروژه ، خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.