سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنايت پنهان تنها براي هوسراني مادر+عکس

به گزارش پلیس مادر بی رحم به منظور برقراری رابطه نامشروع و پنهانی با دوست و همکار همسر خود فرزندان دختر خود را حبس و پسر 10 ساله اش را در اتاق خوابش به زنجیر کشید.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ پولارد 31 ساله مادر چهار فرزندی است که به دور از چشم همسر خود و در زمان غیبت وی با برقراری رابطه نامشروع با برایان کریگ 29 ساله دوست و همکار همسر خود به مدت سه هفته فرزندان خود حبس و یکی از آنان را به زنجیر کشید.

وی پسر 10 ساله خود را با زنجیر به رادیاتور اتاق خوابش بست و سه دختر خود که 3 5 و 6 ساله بودند را در زیر زمین منزل مسکونی اش در شهر کمدن که در حومه فیلادلفیا به مدت سه هفته زندانی کرد.

رفتار غیر انسانی این مادر هنگامی فاش شد که پس از سه هفته به زنجیر بودن پسر 10 ساله سرانجام توانست خود را آزاد و فرار کند.

وی در حالی که با وضعی آشفته می دوید توجه پلیس را به خود جلب کرد و همه چیز را بازگرداند. بیش از محاصره این خانه توسط پلیس فلورانس به همراه برایان دستگیر شدند.

آنان به بازجویی های خود با تاکید بر اینکه برای تربیت بچه ها آنان را به مدت یک ساعت زندانی کرده بودند حقیقت آشکار را کتمان می کردند.

به گزارش کارشناس پزشک قانونی اثر کبودی زنجیری که به دور مچ دست پسر بچه بسته شده بود حاکی از طولانی بودن مدت آن است.

همسر فولارنس پولار برای انجام ماموریتی یک ماهه به واسطه شغل وی به فیلادلفیا فرستاده شده بود و در مدت سه هفته غیبت وی همسرش با برقراری رابطه پنهانی با دوست و همکار وی برای مخفی ماندن فرزندان خودش را حبس و به زنجیر کشید.

پس از تکمیل پرونده هر دو مجرم به دلیل سوء رفتار با کودکان به صورت موقت تا برگزاری اولین جلسه دادگاه به زندان فرستاده شدند سرپرستی کودکان آنان به اداره حمایت از کودکان بی سرپرست به صورت موقت سپرده شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سیبر ، سب ، بس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.