سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

می خواهیم از آبروی فوتبال ساحلی ایران و آسیا دفاع کنیم

وضعيت بسيار خوبي داريم و به خوبي براي حضور در جام جهاني آماده شده ايم. تمريناتمان هم بر اساس برنامه ريزي است و برنامه تغذيه خوبي داريم و بازيكنان كاملا آماده حضور در جام جهاني هستند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، بازيكنان تيم ملي همه در گفت و گوهايشان تاكيد مي كردند كه مي خواهند از آبروي فوتبال ساحلي ايران و آسيا دفاع كنند. که متن اين سخنان به شرح زير است:

علي نادري (كاپيتان): وضعيت بسيار خوبي داريم و به خوبي براي حضور در جام جهاني آماده شده ايم. تمريناتمان هم بر اساس برنامه ريزي است و برنامه تغذيه خوبي داريم و بازيكنان كاملا آماده حضور در جام جهاني هستند. با توجه به اينكه چند بازيكن با تجربه داريم كه چهار جام جهاني را تجربه كرده اند، مطمئنا با استفاده از تجربه آنها مي توانيم در جام جهاني از آبروي فوتبال ساحلي ايران و آسيا دفاع كنيم. فكر كنم بازي اول ما مقابل برزيل، بازي بسيار سختي باشد اما بازيكنان باانگيزه اي دو چندان با برزيل بازي خواهند كرد.

پیمان حسینی( دروازه بان تیم ملی) : امیدوارم در جام جهانی تاهیتی بتوانم به خوبی از دروازه ایران حفاظت کنم. ما در گروه مرگ قرار داریم و اما تمام سعی خودمان را می کنیم که به مرحله بعد صعود کنیم اين درست است كه تيم هاي قهرمان سه قاره در گروه ما حضور دارند اما  تیم فوتبال ساحلی ایران قهرمان آسیاست.ما در مسابقات جام جهانی تمام تلاشمان را می کنیم که قدرت ساحلی ایران را به همه نشان دهیم.

فريد بلوك باشي: جام جهاني هميشه محلي براي نشان دادن انگيزه ها و استعدادهاي ذاتي است و هر بازيكني دوست دارد بهترين نمايش را داشته باشد. ما در گروه سختي قرار داريم اما انگيزه ما براي صعود از گروه بالاست. بازيكنان توانمندي هاي فوق العاده اي دارند. ضمن اينكه اسكلت تيم چهار جام جهاني را تجربه كرده و اين در حالي است كه بسياري از تيمها، بازيكناني ندارند كه چهارجام جهاني را تجربه كرده باشند.

محمد احمدزاده: تيم تمرينات و اردوهايي خوبي داشته و چهار قهرماني در دو تورنمنت رسمي و دو تورنمنت دوستانه بدست آورده و همين به شخصيت تيمي اضافه كرده است. بازيكنان به خودباوري رسيده اند كه مي توانند كارهاي بزرگتري از قهرماني درآسيا انجام دهند. ما سرمربي خوب و با تجربه اي داريم و چند بازيكن اصلي تيم هم 4 بار در جام جهاني حضور داشته اند كه مي تواند نشان دهد ايران يك تيم باتجربه است. بازيكنان جديد و با انگيزه اي هم به تيم اضافه شده اند كه مطمئنم در جام جهاني توجه ها را به خود جلب خواهند كرد. ما بازيهاي خوب و آبرومندي انجام مي دهيم و هدفمان فعلا صعود از گروه است.

حسن عبداللهي: بازيكنان در جام جهاني انگيزه هاي زيادي دارند كه كيفيت شان را نشان دهند. بازيكنان ايراني تيم ملي ساحلي هم انگيزه مضاعفي براي نشان دادن ظرفيت هايشان دارند. گروه ما هر چند به گروه مرگ شهرت دارد اما در گروه مرگ هم مي شود خوب كار كرد. بازيكنان مي دانند با صعود به جام جهاني بايد نشان دهند كه فقط در فوتبال ساحلي آسيا، موفق نيستند و براي بدست آوردن موفقيت هاي بزرگ تر آماده اند.
برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، دفاع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.