سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمعه را با دیدن فیلم های سینمایی بگذرانید

فیلم های تلویزیونی و سینمایی « روز شصتم » ، «شکارچیان اژدها » و... جمعه 22شهریور ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی « روز شصتم» به کارگردانی علیرضا سبزواری و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی، جمعه 22 شهریور ماه ساعت 14:50 شهریورماه از شبکه یک سیما پخش می شود .

در این فیلم خواهید دید: امیر که مدتی است به علت تعدیل نیرو در کارخانه ای که در آن مشغول به کار بوده، بیکار شده  ودر پی کسب و کاری جدید است. او که بعد از مدتی نا امید از پیدا کردن کار می شود تصمیم می گیرد با گرفتن وام سنگین دستگاه تراشکاری تهیه و در کارگاهی مشغول به کار شود. امیر برای گرفتن وام سراغ شرکت وام دهنده - حامد معیری - می رود و موفق می شود مبلغ پیش پرداخت وام را به سختی تهیه و پرداخت کند اما ...

پرویز فلاحی پور ، مریم کاویانی  و کاوه خداشناس در فیلم تلویزیونی « روز شصتم » بازی کرده اند.

شبکه دو سیما

انیمیشن  «شکارچیان اژدها » به کارگردانی  گیلائومه ایورنل و تهیه کنندگی فیلیپه دلائوره ، جمعه     22 شهریور ماه ساعت 8:00 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود .

در این فیلم خواهید دید: در سرزمینی همه شوالیه های قصر به جنگ اژدها رفته اند ولی هیچ کدام بر نگشته اند، زوئی دختر کوچولوی قصر به جستجوی شکارچیان اژدها می رود، قهرمانان قصر (شکارچیان اژدها) گریستو و لیان چوم آن دختر را از دست مارمولک های جرقه زن نجات می دهند.

عموی دختر آن دو را برای شکارچیان اژدها استخدام می کند، زوئی (دختر  بچه) هم با شکارچیان همراه می شود تا کشته شدن اژدها به دست شکارچیان را ببیند، در راه آنها به اژدهائی برخورد می کنند که این اژدها از به هم پیوستن تعداد زیادی حیوان پرنده (خفاش) به وجود آمده است و هر زمان به شکل خاصی تبدیل می شد که از بین بردنش بسیار سخت و غیر ممکن بود اما شکارچیان با تلاش بسیار موفق به از بین بردن این اژدها می شوند، در بین از بین بردن این اژدها یکی از شکارچیان دخترک را سپر بلای خود کرده و برای حفظ جان خود دخترک را طعمه قرار می دهد و خود فرار می کند اما ...

فیلم سینمایی « گوشواره های گلی» به کارگردانی راضيه سراجي جمعه 22 شهریور ماه ساعت 17:30  ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم می بینیم: گلی و برادرش (علی) که پدر و مادرشان را در حادثه ای رانندگی از دست داده اند اکنون با مادربزرگشان در مشهد زندگی می کنند. مادربزرگ برای گذران زندگی بافندگی می کند و گاهی هم زائرانی به خانه او می آیند. علی علاقه ای به درس خواندن ندارد و تلاش می کند به جای درس خواندن حرفه ای بیاموزد. او علاقه شدیدی به پوستر خودروها دارد و مادربزرگش او را به یک مکانیک معرفی می کند تا حرفه مکانیکی بیاموزد. روزی او بی توجهی می کند و سوار بر یک خودرو می شود و ناشیانه آن را به دیوار می کوبد و مادربزرگش مجبور می شود غرامت بپردازد و ...
 
فیلم سینمایی « خروس جنگی » جمعه 22 شهریورماه  ساعت 23 ازشبکه دو سیما پخش می شود.

داستان فیلم سینمایی « خروس جنگی » در مورد زن و شوهری است که تصمیم می گیرند مدتی جایشان را با هم عوض کنند قرار گرفتن در جایگاه یکدیگر برای هر کدام ماجرایی را بوجود می آورد.
مریلا زارعی، رضا عطاران وزنده یاد کیومرث ملک مطیعی درفیلم سینمایی « خروس جنگی »  به کارگردانی  سید مسعود اطیابی بازی کرده اند .

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی « برهوت » به کارگردانی شهرام شاه حسینی وتهیه کنندگی محمدرضا شفیعی جمعه 22 شهریور ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم محصول سال 1390 مرکز سیما فیلم آمده : آذر دختري که با مادر بيمار و برادر کوچکش زندگي مي کند .شبي مادر آذر به علت آلزايمر گم مي شود و وقتي آذر سعي در پيدا کردن او داشته با جواني تصادف مي کند . آذر از ترس فرار مي کند، اما فرداي آن روز عکس هاي صحنه تصادف به دستش مي رسد و متوجه مي شود که عکاسي از صحنه تصادف عکس گرفته و به خاطر باج  گيري، آنها را نزد وي فرستاده است. آذر به توصيه دوستش نزد فردي به نام حاتم مي رود که استاد عرفان است. حاتم 5 ميليون به آذر قرض مي دهد تا به خانواده آن پسر مرحوم کمک کند و با نيروي ماورايي کاري مي کند تا ...
 
فیلم سینمایی « سیب زمینی داغ » به کارگردانی تیم لیویستون و تهیه کنندگی  جرمی بردک  ، جمعه     22 شهریور ماه ساعت   16   ازشبکه سه سیما روی آنتن می رود .

در این فیلم خواهید دید: "دانيل نش" مرد جواني است که به صورت اتفاقي صندوقي دربسته را پيدا مي کند. دانيل صندوق را براي کشف محتوياتش نزد کيني که در کار فروش فلزات است مي برد .از طرفي کارول همسر دني کارمند دفتري است. کيني و دني داخل صندوق جسم فلزي عجيبي را مي يابند. کيني نمونه اي از آن فلز را براي آزمايش به کريس فيشر دوست جوان خود مي دهد. کريس در آزمايشگاه کار مي کند. او به کيني اطلاع مي دهد فلز پيدا شده اورانيوم است و خاصيت سرطان زایی دارد و خطرناک است. کيني نتيجه آزمايش را به دانيل اطلاع مي دهد اما ... جک هاستون، ری وینستون وکولم مینی در فیلم سینمایی « سیب زمینی داغ » محصول سال 2011  انگلیس بازی کرده اند .
 
شبکه چهار
 
فیلم سینمایی« پارک ژوراسیک 3 » ساخته استیون اسپیلبرگ  در ژانر ماورایی ، علمی وتخیلی ،جمعه22 شهریورماه ساعت 11 در قالب جشنواره فیلم های تابستانی از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.
 
فیلم سینمایی « کوریولانوس » به کارگردانی رالف فینس ، جمعه 22 شهریور ماه ساعت 20:30درقالب برنامه « سینما 4 » ازشبکه چهار  سیما پخش می شود .

در این فیلم خواهید دید:سردار جنگی، کوریولانوس انتخاب می شود تا به جنگ علیه دشمنان و متجاوزانی برود که در رم شورش کرده اند. او با اخلاق و شجاعت بسیار در رم به قهرمانی مشهور و شکست ناپذیر شهرت می یابد که در نهایت نیز این شهرت به او کمک می کند تا مقام کنسول گری کشورش را عهده دار شودد. مادرش که در همه عمر آرزوی دیدن افتخارات فرزندش را داشته است، او را همراهی می کند و به همسرش آرامش خاطر می بخشد تا کوریولانوس در این راه پیروز شود. در نهایت نیز موفق می شود ...

رالف فینس،گرید بولتر  و  بیروین کوکس در فیلم سینمایی « کوریولانوس » محصول سال 2011  انگلستان      به ایفای نقش پرداخه اند.

شبکه تهران

فیلم سینمایی « کاکلی » به کارگردانی  فريال بهزاد  ، جمعه 22 شهریور ماه ساعت 9:05 صبح از شبکه تهران پخش می شود .

در این فیلم خواهید دید: مرد مسگري دختري به نام ترمه دارد، كه حوصله ي هيچ كاري ندارد. مسگر به پيشنهاد شاگردش احمد براي ترمه مرغي به نام كاكلي مي خرد تا اسباب سرگرمي او را فراهم كند. ترمه با كاكلي انس مي گيرد، تا اين كه شبي كاكلي از دست گربه مي گريزد و گم مي شود. پرنده فروشي كاكلي را مي گيرد و با خود مي برد. احمد از مسگر مي خواهد تا براي بازپس گرفتن كاكلي چند روزي به او فرصت بدهد. مسگر مي پذيرد و مدتي بعد ...

مهدي فتحي، فرزانه كابلي ، امير شيسي، رناك آزادي و تقي محمودي در فیلم سینمایی « کاکلی » تولید سال 1368  بازی کرده اند .
 
فیلم سینمایی « دور از سوظن » به کارگردانی بنویت دابرت، جمعه 22 شهریور ماه ساعت 13:30 از شبکه    تهران پخش خواهد شد .

در خلاصه داستان فیلم آمده: ولری ، زنی روانپزشک و میانسال است که ظاهرا در کنار همسر بازرس پلیس خود پیر زندگی خوبی دارد. اما به زودی معلوم می شود که ولری هر چند در زمان حال خوشبخت به نظر می رسد اما گذشته پر رنجی داشته و همچنان از آن گذشته در عذاب است. موضوع این است که او و خواهرش کترین در زمان کودکی مورد شکنجه و آزار و اذیت ناپدریشان قرار گرفته اند. مردی که در ظاهر فرد مهربانی است که دارای محبوبیت اجتماعی است اما در نهان نسبت به خانواده اش خشن و زشت خوست. اکنون ولری دختری به نام ابی را تخیل می کند که او را وا می دارد مردانی در شهر را که نسبت به زنان خود خشونت روا می دارند تنبیه کند. این تنبیه نیز چیزی جز ...

کریستینا رلی ، فرانسیس برلند ، جید رز پارکرو سوفی دی فورست در فیلم سینمایی « دور از سوظن » محصول سال فرانسه 2011 بازی کرده اند .

شبکه شما
 
فیلم تلویزیونی « فرنگستان » به کارگردانی مرتضی آتش زمزم و تهیه کنندگی مشترک مرتضی ومحسن آتش زمزم  ، جمعه 22 شهریور ماه ساعت 13:30از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی بهزادفراهانی ،اسماعیل موحدی ، شراره رخام ، یوسف تیموری وشهرام قائدی  آمده : سروش بهادری که یک راهنمای توراست احساس می کند که به شکل موروثی دچاربیماری دیدن شخصیت های تاریخی است. او شب هنگام  در موزه با ظل السلطان مواجه می شود. اوبه دنبال یافتن جواب این پرسش است که آیا ظل السلطانی که می بیند توهم وهم است یا واقعیت. این درحالی  است که بسیاری ازافراد دیگر مانند دوستش داوود وصاحب خانه اوشازده ودخترش وافراددیگری نیز ظل السلطان سفرکرده درزمان را می بینند . ازسوی دیگر داستان درگذشته سفرظل السلطان  به فرانسه رامرور می کندکه...

شبکه پویا

انیمیشن «باب و بابت»  جمعه  22 شهریورماه ساعت 21 از شبکه پویا روی آنتن  می رود.
«باب و بابت»  داستان راهزنی به نام جیم پارازیت است که در شهری به نام دارک سیتی ایجاد رعب و وحشت می کند و ماده ی شیمیایی دارد که انسانها را کوچک می کند.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی« از بچه ها چه خبر » به کارگردانی  اسماعیل فلاح پور جمعه 22 شهریورماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش پخش می شود.

فيلم تلويزيوني از بچه ها چه خبر با بازی حسن شكوهي ، مارال فرجاد ، شهرام قائدي ، علي صالحي  وساعد هدايتي، داستان جواني شهرستاني را دنبال مي‌كند كه از استعداد و نبوغ ذاتي برخوردار است و به دليل شرايط موجود چون نتوانسته است در كنكور شركت كند، به همراه پدرش به تهران مي‌آيد. اين بار شرايطي رخ مي‌دهد و استعداد و نبوغ فكري اين جوان كشف مي‌شود. او دوباره در كنكور شركت مي‌كند و ...
 
شبکه نمایش

فیلم سینمایی و تلویزیونی«پس ازپایان » ، « آرتوروانتقام مانتازار»، «زندگی آغازمی شود» ، « سکوت سرد»، « ملوان زبل» و « زندگی خصوصی شرلوک هلمز» جمعه 22 شهریور ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.