سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

تامين اعتبارات موردنياز توسعه و سرمایه در گردش صنعتگران فعال در توليد گز

مديرشعب بانك صادرات استان چهارمحال و بختياري، از آمادگي اين بانك براي تامين اعتبارات مورد نياز توسعه و سرمايه در گردش صنعتگران فعال در توليد گز خبر داد.

منصور نقيمي، در نشستي با صنعتگران گز در شهر بلداجي گفت: در صورت تعامل بيشتر اين واحدها با بانك، شرايط براي تامين نقدينگي مورد نياز صنايع گز استان چهارمحال و بختياري فراهم است .
وي افزود: براي پرداخت تسهيلات، بايد صنعتگران با متمركز كردن اعتبارات و سرمايه در گردش خود در اين بانك توان اعطاي تسهيلات بانك صادرات را افزايش دهند.
نقيمي تصريح كرد: بر اين اساس بانك صادرات آمادگي دارد براساس طرح توجيهي راه اندازي و يا توسعه كارگاه هاي گز ارائه شده به بانك، بيشترين مساعدت هاي مالي را انجام دهد.
مديرشعب بانك صادرات استان چهارمحال و بختياري گفت: تامين منابع مالي، پرداخت تسهيلات توسط بانك ها را تسهيل مي كند و در صورت سپرده گذاري صنعتگران در بانك صادرات، نرخ تسهيلات به صورت توافقي تعيين مي شود.
وی، با تاكيد بر توجه به تنوع در توليد گز افزود: با ايجاد تنوع مي توان علاوه بر بازار داخلي در عرصه بين المللي نيز بازارهاي خوبي را براي توليدات گز استان چهارمحال و بختياري يافت  .
شهر بلداجي در فاصله ۷۰ كيلومتري مركز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد و مركز توليد گز این استان است./س
برچسب ها: اعتبارات ، توسعه ، گردش ، گز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.