سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار غيرواقعي دولت آمريكا از نرخ بيكاري

رسانه‌هاي آمريکايي گزارش صحيحي از وضعيت اقتصادي اين کشور ارائه نمي‌کنند تا شرايط اين کشور از شرايط کنوني بهتر به نظر برسد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي "اکونومي اين کرايسس" در حاليکه رسانه‌هاي آمريکايي نرخ بيکاري در اين کشور را 7.3 درصد اعلام کردند، کارشناسان اقتصادي در اين کشور همچون "موسسه آماري دولت سايه" آمارهاي معتبرتري ارائه و اعلام کردند نرخ بيکاري واقعي 23 درصد است.

بر اساس اين گزارش، رسانه‌هاي آمريکايي در گزارش‌هاي خود اعلام کردند نرخ بيکاري در اين کشور از 7.4 درصد در ماه ژوييه، به 7.3 درصد کاهش يافته و 312 هزار فرصت شغلي نيز ايجاد شده است.

اما اين رسانه‌ها در گزارش‌هاي خود به اين مسئله اشاره نکردند که در ماه گذشته 122 هزار نفر در پي تعديل نيرو در سازمان‌هاي مختلف، شغل خود را از دست دادند.

رسانه‌هاي مطرح در آمريکا اعداد و آمارها را تغيير مي‌دهند تا شرايط اين کشور از شرايط کنوني بهتر به نظر برسد. بر اين اساس، به رغم آمارها و گزارش‌هاي رسانه‌هاي آمريکايي در خصوص بهبود شرايط اقتصادي اين کشور، اقتصاد آمريکا همچنان دچار رکود است.

هر روز به تعداد آمريکايي‌هايي که جوياي کار هستند افزوده مي‌شود، چرا که دولت اوباما و کنگره آمريکا آنقدر درگير مسائل خارجي همچون سوريه هستند که ديگر فرصتي براي ايجاد فرصت‌هاي شغلي در کشور ندارند.


انتهاي پيام/
برچسب ها: آمریکا ، بیکاری ، اقتصادی ، شغل ، رکود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.