سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

خبرنگاران، بر‌هم‌زننده اهداف شوم دشمنان ایران هستند

فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، يزد و چهارمحال و بختياري گفت: جنگ نابرابرانه امروز دنیا ضد ایران، تنها بر اساس ترفند‌های رسانه‌‌ای شکل گرفته است و خبرنگاران نیز بر هم‌زننده اهداف شوم دشمنان دیار کهن ایران هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رضا جهادی، در مراسم تقدیر از چهار خبرنگار برگزیده ارتش با اشاره به اینکه جنگ‌های گذشته به صورت "رودرو" و بر اساس "شمشیر و تفنگ" انجام می‌شده است، اظهار داشت: در جنگ ظالمانه فعلی، به ظاهر دشمنی دیده نمی‌شود، اما هر روز، مورد هجوم دشمنان قرار داریم.

وی تصریح کرد: دلیل دشمنی برخی از کشورهای جهان با ایران تنها به دلیل انگیزه‌های استقلال‌طلبانه ایرانیان است.

فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، يزد و چهارمحال و بختياري ادامه داد: ایران به مرحله‌ای رسیده که خود خواهان تصمیم‌گیری‌های مستقل برای تمام امور داخلی و خارجی خود است.

جهادی افزود: با اینکه روحیه یک ارتشی در ظاهر خشن به نظر می‌رسد اما در واقع قلب ارتشیان بسیار مهربان و برای آقایی سرزمین خود می‌طپد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران نیز در حال حاضر وظیفه سربازی جبهه جنگ نرم را بر عهده دارند، تاکید کرد: خبرنگاران باید طوری عمل کنند که هیچ‌گاه در برابر امام زمان خود شرمنده نشوند.

فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، يزد و چهارمحال و بختياري با بیان اینکه تبلیغات برای یک ارتشی و سرباز جایز نیست، تصریح کرد: اما خبرنگاران، با قلم توانای خود می‌توانند رشادت‌ها و عشق ارتشیان را با زیباترین شکل ممکن، به رشته تحریر درآورند.

گفتنی است در این مراسم اختصاصی از خبرنگاران خبرگزاری‌های ایرنا، مهر، باشگاه خبرنگاران  و ایسنا تقدیر شد./س

برچسب ها: اصفهان ، اهداف ، خبرنگاران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.